Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Åååå det er sååå gøy å få vite litt mer om hvem som er der inne! Håper å få satt inn mange rosa og blå hjerter i terminlista snart, virker som en del av oss skal på OUL snart nååååBle plutselig bare 7 dager igjen til OUL![]()
så spent på kjønnet!
Og resten følger på!
Veldig kjipt!Akkurat 2 uker… fikk jo så sen OUL, og ikke fått rykket frem i køen heller enda![]()
Om det er en privat fødselslege/gyn i området som har offentlig avtale så kan man gå dit på ultralyd med henvisning fra fastlege. Det gjør jeg. Mye nærmere hjemme (15 min bil mot 45 min til sykehuset) også er sykehuset alltid 40 min forsinket, så det tar jo hele dagen å dra dit.Akkurat 2 uker… fikk jo så sen OUL, og ikke fått rykket frem i køen heller enda![]()

Takk for tipset! Jeg var inn å sjekket timer hos fastlegen, og der var det 3 uker ventetid nå, så da hjalp ikke det når OUL er om 2 uker…Om det er en privat fødselslege/gyn i området som har offentlig avtale så kan man gå dit på ultralyd med henvisning fra fastlege. Det gjør jeg. Mye nærmere hjemme (15 min bil mot 45 min til sykehuset) også er sykehuset alltid 40 min forsinket, så det tar jo hele dagen å dra dit.

Ja nei det hjelper nok ikke daTakk for tipset! Jeg var inn å sjekket timer hos fastlegen, og der var det 3 uker ventetid nå, så da hjalp ikke det når OUL er om 2 uker…![]()
mulig å ringe de kanskje? Måvel kanskje ikke ha time for å få en henvisning?Ja jeg sendte de en melding, for må få tatt noen blodprøver likevel grunnet ekstrem tretthet og ørhet. Håper jeg får komme inn førJa nei det hjelper nok ikke da![]()
mulig å ringe de kanskje? Måvel kanskje ikke ha time for å få en henvisning?