Nedtelling til ultralyder

Ultralyd gikk fint! Målt til 10+6, etter mens skulle jeg vært 10+2.
Masse bevegelse, hjertet slår, morkaken ligger på fremsiden denne gangen, så kjenner sikkert liv senere, men det kan sikkert være fint, hadde ubehagelig mye bevegelse sist graviditet med armer og bein overalt :smiley-ashamed004
Ååå så flott å høre! Gratulerer med fin ultralyd :shy: :Heartpink

8 dager til TUL (som også er kontroll etter den blodige situasjonen vi hadde for litt siden) :happy: Får da vite mer sikkert hvor langt vi er på vei. Ser veldig fram til det :happy: Jeg har prøvd å forklare hvor langt vi er på vei, for jeg vet det nøyaktig pga. eggløsningstestoramaet jeg har bedrevet, og har stålkontroll på all ligging :laughing002 Men de er så jæskla bastante på at det er første dag i siste mens og størrelsen på fosteret som avgjør det. Selv når jeg sier at jeg kan ha sykluser på alt fra 30-50 dager, med laaang folikkelfase, men normal lutealfase :laughing002 Men men

Klarer ikke å vente til TOUL, må liksom se at det fortsatt er liv inni der.. MAen i sommer slipper ikke taket på tankene helt enda, livredd for at utviklingen har stoppet etter vi så liv sist.. Ny privat om 5 dager
Skjønner deg godt! Vi har privat om 4 dager selv om vi hadde TUL ved 6+6. klarer ikke vente helt til TOUL hvis det skulle være en MA igjen… trenger å vite ❤️

Ul om 6 dager er da godt over 11 uker. Håper jeg kan slappe av litt da om man ser at morkake har etablert seg skikkelig og navlesnor fungerer som den skal :Heartred ellers 18 dager til OTUL

Back
Topp