17 dager til TOUL 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ååå så flott å høre! Gratulerer med fin ultralydUltralyd gikk fint! Målt til 10+6, etter mens skulle jeg vært 10+2.
Masse bevegelse, hjertet slår, morkaken ligger på fremsiden denne gangen, så kjenner sikkert liv senere, men det kan sikkert være fint, hadde ubehagelig mye bevegelse sist graviditet med armer og bein overalt![]()

Får da vite mer sikkert hvor langt vi er på vei. Ser veldig fram til det
Jeg har prøvd å forklare hvor langt vi er på vei, for jeg vet det nøyaktig pga. eggløsningstestoramaet jeg har bedrevet, og har stålkontroll på all ligging
Men de er så jæskla bastante på at det er første dag i siste mens og størrelsen på fosteret som avgjør det. Selv når jeg sier at jeg kan ha sykluser på alt fra 30-50 dager, med laaang folikkelfase, men normal lutealfase
Men menSkjønner deg godt! Vi har privat om 4 dager selv om vi hadde TUL ved 6+6. klarer ikke vente helt til TOUL hvis det skulle være en MA igjen… trenger å viteKlarer ikke å vente til TOUL, må liksom se at det fortsatt er liv inni der.. MAen i sommer slipper ikke taket på tankene helt enda, livredd for at utviklingen har stoppet etter vi så liv sist.. Ny privat om 5 dager