Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå gratulerer med beste beskjedenVært på ultralyd i dag. 6+4. hjertet slo så fint![]()

Bare 2 dager igjen til privat ultralyd, og 33 dager til den offentlige på sykehuset. Jeg klarer ikke å vente så lenge, sist gang fant jeg ut at jeg hadde MA, og det sitter fortsatt dypt i meg. Jeg er så nervøs denne gangen, og redd for at historien skal gjenta seg.
Samme her, hadde MA sist som stoppet 9+1 og skulle vært 9+4. Virkelig ett sjokk da jeg ikke hadde merket noenting. Ekstra nervøs denne gangen2 dager til privat ultralyd. Redd for ny MA, som jeg alltid er på denne tiden. Ultralyd vil være 10+2, ved MA hadde utviklingen stoppet i uke 9 en gang, oppdaget i uke 11

2 dager til privat ultralyd. Redd for ny MA, som jeg alltid er på denne tiden. Ultralyd vil være 10+2, ved MA hadde utviklingen stoppet i uke 9 en gang, oppdaget i uke 11
For et mareritt dere har opplevdSamme her, hadde MA sist som stoppet 9+1 og skulle vært 9+4. Virkelig ett sjokk da jeg ikke hadde merket noenting. Ekstra nervøs denne gangen![]()
Disse ukene er så nervepirrende, har jo sett liv i uke 9, men så er det plutselig 5 uker til neste gang før man får vite om det fortsatt er liv 
Føler med deg, jeg måtte bare skrape sammen å bestille time privat uke 8+5 da TOUL ikke ble før uke 13+3!Førstegangsgravid og ekstremt plaget med kvalme døgnet rundt som har resultert i sykemelding Fått innkalling til UL på sykehuset 4/11, da skal jeg være 12+6 ut ifra første dag sist mens - føles ganske demotiverende å ikke få UL før den tid, så vurderer sterkt privat, men er så skamdyrt
Var verdt hver krone for min del