I 18 laaaange dager igjen til TOUL 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ja sist hadde jeg uke 6+4 og det var hjerteslag og målte akkurat ifl. Dagen.For et mareritt dere har opplevd![]()
Det var jo så sent også. Hadde dere hatt tidlig UL i forkant av dette? Og ingen tegn? Fy søren så grusomtDisse ukene er så nervepirrende, har jo sett liv i uke 9, men så er det plutselig 5 uker til neste gang før man får vite om det fortsatt er liv
![]()
Det var min første ultralyd, som jeg måtte lyve for å få komme inn til, fordi jeg bare følte noe var galt. Men ellers ingen symptomer, kanskje bare at kvalmen forsvant, men det var jo vanlig at skjedde etter uke 10 leste jeg på nettFor et mareritt dere har opplevd![]()
Det var jo så sent også. Hadde dere hatt tidlig UL i forkant av dette? Og ingen tegn? Fy søren så grusomtDisse ukene er så nervepirrende, har jo sett liv i uke 9, men så er det plutselig 5 uker til neste gang før man får vite om det fortsatt er liv
![]()

Ååå fy søren så grusomtDet var min første ultralyd, som jeg måtte lyve for å få komme inn til, fordi jeg bare følte noe var galt. Men ellers ingen symptomer, kanskje bare at kvalmen forsvant, men det var jo vanlig at skjedde etter uke 10 leste jeg på nett![]()
Lei meg for at du har opplevd noe sånt
Masse lykke til denne gangen, håper du får ro og kan nyte og glede deg etter denne ultralyden 
Så bra du fikk komme inn tidlig! Siste ukene følte jeg også at noe ikke stemte fordi jeg syntes magen som såvidt hadde begynt å vise seg forsvant litt. Hadde ellers veldig lite symptomer hele graviditeten og var aldri kvalm. Men som førstegangs har man ikke noe å sammenligne med, så jeg ventet pent på TOUL i uke 13. Det kom uansett som et totalt sjokk. Tror jeg hadde vært i litt fornektelse og tvang meg til å tenke positivt.Det var min første ultralyd, som jeg måtte lyve for å få komme inn til, fordi jeg bare følte noe var galt. Men ellers ingen symptomer, kanskje bare at kvalmen forsvant, men det var jo vanlig at skjedde etter uke 10 leste jeg på nett![]()

Ja, den var vondt, og selv om det er noen år siden nå, og ett vellykket svangerskap i mellom så klarer jeg ikke slappe av. Tør ikke se på skjermen på ultralyd før jeg vet om hjertet slår.Ååå fy søren så grusomtLei meg for at du har opplevd noe sånt
Masse lykke til denne gangen, håper du får ro og kan nyte og glede deg etter denne ultralyden
![]()
Det var på et tidspunkt ikke gitt at jeg klarte å komme meg så langt som til uke 10, men jeg er lykkelig over at jeg er her nå, og håper så inderlig det er liv der inne 
Det er så brutalt! Jeg hadde ikke råd til privat UL den gangen, og var jo letta over å få komme inn og få vite det tidligere enn OUL som ville vært i uke 19.Så bra du fikk komme inn tidlig! Siste ukene følte jeg også at noe ikke stemte fordi jeg syntes magen som såvidt hadde begynt å vise seg forsvant litt. Hadde ellers veldig lite symptomer hele graviditeten og var aldri kvalm. Men som førstegangs har man ikke noe å sammenligne med, så jeg ventet pent på TOUL i uke 13. Det kom uansett som et totalt sjokk. Tror jeg hadde vært i litt fornektelse og tvang meg til å tenke positivt.
Har bestemt meg for privat to ganger nå før TOUL. I uke 8 og 10. Men vet ikke helt om det stresser eller beroliger mest. Jeg har første private nå om 9 dager og gruer meg veldig![]()

og at det som skjedde i uke 9 var i en kritisk fase, og da når man har kommet til uke 10 så er det bedre odds 

I dag har vi fått bekreftet at lille reka lever, vokser og har det bra.I morgen!!
Det er tidlig ultralyd og jeg er 7+3 i morgen. Spent på å se om det er liv inni der.![]()
Er 7+3, ble målt til 7+2 så det er jaggu innafor. 1,12 cm lang og hjerteslag på 156/min. Alt så veldig veldig bra ut. 
Fantastisk!!I dag har vi fått bekreftet at lille reka lever, vokser og har det bra.Er 7+3, ble målt til 7+2 så det er jaggu innafor. 1,12 cm lang og hjerteslag på 156/min. Alt så veldig veldig bra ut.
![]()