Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt sent, har ikke lastet ned appen før nylig! Gikk veldig fint, fikk se hjertet slåSpent på å høre hvordan det gikk
Altså ultralyd idag? Du må oppdatere hvordan det gikk![]()
nervøs og spent!Jeg liker å ha på kjole når jeg skal ta innvendig ultralydTidlig ultralyd i dag kl 17nervøs og spent!
Første gangen jeg skal på ul for å sjekke hjerteslag, er det noe jeg burde huske på? Tom eller full blære? Spise og drikke på forhånd? Sikkert dumme spørsmål men jeg kan ikke dette
ellers pleier jeg ikke tenke på noe. Lykke til!Okei takkJeg liker å ha på kjole når jeg skal ta innvendig ultralydellers pleier jeg ikke tenke på noe. Lykke til!

Jeg pleier å gå på toalettet på venterommet rett før! Føler jeg jeg kommer til å tisse på meg om jeg har full blæreTidlig ultralyd i dag kl 17nervøs og spent!
Første gangen jeg skal på ul for å sjekke hjerteslag, er det noe jeg burde huske på? Tom eller full blære? Spise og drikke på forhånd? Sikkert dumme spørsmål men jeg kan ikke dette
Kan kjenne litt trykk på blæren. Lykke til 

Vil da være 14+4 om jeg regner rett! Synes ikke det er tiiidlig, men40 dager! Fikk innkalling i dag