Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt sent, har ikke lastet ned appen før nylig! Gikk veldig fint, fikk se hjertet slåSpent på å høre hvordan det gikk
Altså ultralyd idag? Du må oppdatere hvordan det gikk
Jeg liker å ha på kjole når jeg skal ta innvendig ultralyd ellers pleier jeg ikke tenke på noe. Lykke til!Tidlig ultralyd i dag kl 17 nervøs og spent!
Første gangen jeg skal på ul for å sjekke hjerteslag, er det noe jeg burde huske på? Tom eller full blære? Spise og drikke på forhånd? Sikkert dumme spørsmål men jeg kan ikke dette
Okei takkJeg liker å ha på kjole når jeg skal ta innvendig ultralyd ellers pleier jeg ikke tenke på noe. Lykke til!
Jeg pleier å gå på toalettet på venterommet rett før! Føler jeg jeg kommer til å tisse på meg om jeg har full blære Kan kjenne litt trykk på blæren. Lykke tilTidlig ultralyd i dag kl 17 nervøs og spent!
Første gangen jeg skal på ul for å sjekke hjerteslag, er det noe jeg burde huske på? Tom eller full blære? Spise og drikke på forhånd? Sikkert dumme spørsmål men jeg kan ikke dette
Vil da være 14+4 om jeg regner rett! Synes ikke det er tiiidlig, men40 dager! Fikk innkalling i dag