Nedtelling til ultralyd

Ååå så fantastiske nyheter!! Ble så glad for deg nå :Heartred Kikket litt på innleggene dine nå og så testen din, den så jo meeeeget positiv ut for å være 9 dpo eller hva det stod? :nailbiting: Hadde vært så gøy å få deg i samme termingruppe :angelic:Har du tatt en digital for å se hvor mange uker den viser? Såå godt å godt å høre du og mannen er på et bedre sted nå:Heartred
Hadde sen el, så etter el er jeg ca 5+5. Men etter mensen 6+5. Jordmor mener jeg skal følge mensen foreløpig siden det er usikkert når befruktning har skjedd, men velger å tenke el foreløpige, så jeg heller kan bli flyttet litt frem på ultralyd, enn tilbake
Ja, når jeg tenker meg om virker det heeelt usannsynlig med tanke på hvor sterk den er!:hilarious: Skal stikke til legen assp for å få tatt en hcg prøve tenker jeg.

Åååh skjønner, men seks uker på vei er ikke så verst! Hvordan er testene dine?

• Elsker
Reactions: F96
Ja, når jeg tenker meg om virker det heeelt usannsynlig med tanke på hvor sterk den er!:hilarious: Skal stikke til legen assp for å få tatt en hcg prøve tenker jeg.

Åååh skjønner, men seks uker på vei er ikke så verst! Hvordan er testene dine?
Haha jaa enig!!:laughing002 Jaa det må du! Spennende, gleder meg til å høre!
Neida det begynner å komme seg faktisk, er forbi grensen til kjemisk, så det er da noe! Har faktisk sluttet å teste nå, etter streng beskjed fra gyn og samboer:laughing002 men sprakk i går og fikk disse. Er vel det man kaller «dye stealer»? Måtte faktisk dobbeltsjekke at teststreken skal være nærmest urinen :laughing002

Vedlegg

• IMG_3987.jpeg
    IMG_3987.jpeg
    86,7 KB · Visninger: 4
  • IMG_3984.jpeg
    IMG_3984.jpeg
    87,6 KB · Visninger: 4
1

Back
Topp