Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det?Privat ultralyd i morgen, da er jeg 7+4. Veldig spent og redd.
Åååh er du gravid?? Gratulerer så mye!
Det er i morgenHvordan gikk det?
Jaa, tusen takk! Er veldig tidlig enda, så holder litt pusten og tørr ikke slippe jubelen helt løs enda. Men håper jo veldig at dette er babyen vår. Hvordan er det med deg?Åååh er du gravid?? Gratulerer så mye!
Åå skjønner, har ikke lest og oppdatert meg på hvor langt du er på vei, men skjønner godt at du avventer litt. Det går veldig fint! Ble ekstremt overrasket av en positiv test i dag, så nå skjønner jeg ingenting. Mulig jeg også havner i august gruppa, det hadde vært superhyggeligJaa, tusen takk! Er veldig tidlig enda, så holder litt pusten og tørr ikke slippe jubelen helt løs enda. Men håper jo veldig at dette er babyen vår. Hvordan er det med deg?
Ååå så fantastiske nyheter!! Ble så glad for deg nå Kikket litt på innleggene dine nå og så testen din, den så jo meeeeget positiv ut for å være 9 dpo eller hva det stod? Hadde vært så gøy å få deg i samme termingruppe Har du tatt en digital for å se hvor mange uker den viser? Såå godt å godt å høre du og mannen er på et bedre sted nåÅå skjønner, har ikke lest og oppdatert meg på hvor langt du er på vei, men skjønner godt at du avventer litt. Det går veldig fint! Ble ekstremt overrasket av en positiv test i dag, så nå skjønner jeg ingenting. Mulig jeg også havner i august gruppa, det hadde vært superhyggelig