Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og åssen gikk det? Forstoppelse og smerter er dritt Håper alt er bra tross det! Kan være at livmoren jobber hardt og strekker segBlir endring i planen, så ul blir i kveld pga ekstrem forstoppelse og magesmerter i forbindelse med dette. Må få en plan fremover for å håndtere forstoppelse og så blir det ul i samme slengen
Jo takk, det gikk veldig fint med baby Alt er i rute. Så det er veldig godt å se. Er nok både magemuskler og tarmer som er utslitt etter dager med lakserende og krevende dobesøkOg åssen gikk det? Forstoppelse og smerter er dritt Håper alt er bra tross det! Kan være at livmoren jobber hardt og strekker seg
Herlig å høre! Har du fått med bilde? Håper at tarmen og musklene roer seg ned etterhvert, særlig etter uke 12Jo takk, det gikk veldig fint med baby Alt er i rute. Så det er veldig godt å se. Er nok både magemuskler og tarmer som er utslitt etter dager med lakserende og krevende dobesøk
Ja la oss håpe systemet roer seg og fungerer mer normalt etterhvert Fikk flere bilder og videoer. Gøy å se at lille er begynt å bevege skikkelig på segHerlig å høre! Har du fått med bilde? Håper at tarmen og musklene roer seg ned etterhvert, særlig etter uke 12
Åh herlighet For en fiiin UL bilde! Blir vel omtrent en slik baby når det er min tur på mandagen og både gleder / gruer megJa la oss håpe systemet roer seg og fungerer mer normalt etterhvert Fikk flere bilder og videoer. Gøy å se at lille er begynt å bevege skikkelig på seg
Vi er vel like langt? Termin er 03.06 enda, så får vi se om det vil endre seg senere. Det kommer sikkert til å gå kjempebra Kjenner jeg virkelig ser fram til å passere uke 12Åh herlighet For en fiiin UL bilde! Blir vel omtrent en slik baby når det er min tur på mandagen og både gleder / gruer meg