Nedtelling til ultralyd

Fikk ny time igjen i dag.... Denne gangen utsatt ei uke. Det gidder jeg ikke, så nå stikker jeg privat i nabobyen. Snart en mnd siden positiv test og 3+, på tide å finne ut av hvor langt jeg er på vei :happy090

Time privat om 5 dager!

Vi er vel like langt? Termin er 03.06 enda, så får vi se om det vil endre seg senere. Det kommer sikkert til å gå kjempebra :Heartred :love017 Kjenner jeg virkelig ser fram til å passere uke 12 :angelic:
Ja, tror det er 2 dager mellom oss. Termin er 05.06, men mulig det endrer seg til nå mandag :joyful: Ja ser også frem til passert uke 12! Men er likevel litt varsom og på vakt liksom, da det skjedde MA i uke 20 på meg sist. så jeg er innstilt denne svangerskapet at alt kan skje uansett hvem uke det er. Men satser på at alt er bra denne gangen:Heartred

10 dager :love7 Ganske tidlig, men legen ønsker å utelukke ny EXU i hvert fall. Håper jeg også vil kunne se et bankende hjerte for første gang:smiley-angelic001

Er det flere som har fått TUL veldig sent (offentlig)? Jeg fikk ikke time før 20. des og da skal jeg være 13+2 :confused:

Er det flere som har fått TUL veldig sent (offentlig)? Jeg fikk ikke time før 20. des og da skal jeg være 13+2 :confused:
Jeg fikk beskjed at man kunne få det mellom 12+0 og 13+5. Jeg var 13+0 forrige svangerskap, men nå fikk jeg det 12+2/3

3 dager igjen :nailbiting:

Jeg fikk beskjed at man kunne få det mellom 12+0 og 13+5. Jeg var 13+0 forrige svangerskap, men nå fikk jeg det 12+2/3
Man får mellom 11+0 og 13+6. Jeg har foreløpig fått min 11+1 siden menstermin avviker så fra mine egne beregninger så håper jeg er litt lengre på vei enn det. Skulle si fra om jeg måtte bytte, men foreløpig er den innafor og jeg skal på privat UL med NIPT først.

Back
Topp