Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, tror det er 2 dager mellom oss. Termin er 05.06, men mulig det endrer seg til nå mandag Ja ser også frem til passert uke 12! Men er likevel litt varsom og på vakt liksom, da det skjedde MA i uke 20 på meg sist. så jeg er innstilt denne svangerskapet at alt kan skje uansett hvem uke det er. Men satser på at alt er bra denne gangenVi er vel like langt? Termin er 03.06 enda, så får vi se om det vil endre seg senere. Det kommer sikkert til å gå kjempebra Kjenner jeg virkelig ser fram til å passere uke 12
Senere idag
Jeg fikk beskjed at man kunne få det mellom 12+0 og 13+5. Jeg var 13+0 forrige svangerskap, men nå fikk jeg det 12+2/3Er det flere som har fått TUL veldig sent (offentlig)? Jeg fikk ikke time før 20. des og da skal jeg være 13+2
Ah okey jeg skjønner, tusen takk for svar Det føles utrolig lenge til!Jeg fikk beskjed at man kunne få det mellom 12+0 og 13+5. Jeg var 13+0 forrige svangerskap, men nå fikk jeg det 12+2/3
Så fantastisk <3
Ja, det skjønner jegAh okey jeg skjønner, tusen takk for svar Det føles utrolig lenge til!
Man får mellom 11+0 og 13+6. Jeg har foreløpig fått min 11+1 siden menstermin avviker så fra mine egne beregninger så håper jeg er litt lengre på vei enn det. Skulle si fra om jeg måtte bytte, men foreløpig er den innafor og jeg skal på privat UL med NIPT først.Jeg fikk beskjed at man kunne få det mellom 12+0 og 13+5. Jeg var 13+0 forrige svangerskap, men nå fikk jeg det 12+2/3