Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Og åssen gikk det?Blir endring i planen, så ul blir i kveld pga ekstrem forstoppelse og magesmerter i forbindelse med dette. Må få en plan fremover for å håndtere forstoppelse og så blir det ul i samme slengen![]()
Forstoppelse og smerter er dritt
Håper alt er bra tross det! Kan være at livmoren jobber hardt og strekker seg
Jo takk, det gikk veldig fint med babyOg åssen gikk det?Forstoppelse og smerter er dritt
Håper alt er bra tross det! Kan være at livmoren jobber hardt og strekker seg
![]()
Alt er i rute. Så det er veldig godt å se. Er nok både magemuskler og tarmer som er utslitt etter dager med lakserende og krevende dobesøk 
Herlig å høre!Jo takk, det gikk veldig fint med baby![]()
Alt er i rute. Så det er veldig godt å se. Er nok både magemuskler og tarmer som er utslitt etter dager med lakserende og krevende dobesøk
![]()
Har du fått med bilde? Håper at tarmen og musklene roer seg ned etterhvert, særlig etter uke 12 

Ja la oss håpe systemet roer seg og fungerer mer normalt etterhvertHerlig å høre!Har du fått med bilde? Håper at tarmen og musklene roer seg ned etterhvert, særlig etter uke 12
![]()
Fikk flere bilder og videoer. Gøy å se at lille er begynt å bevege skikkelig på seg 
Åh herlighetJa la oss håpe systemet roer seg og fungerer mer normalt etterhvertFikk flere bilder og videoer. Gøy å se at lille er begynt å bevege skikkelig på seg
![]()
For en fiiin UL bilde!
Blir vel omtrent en slik baby når det er min tur på mandagen og både gleder / gruer meg 
Vi er vel like langt? Termin er 03.06 enda, så får vi se om det vil endre seg senere. Det kommer sikkert til å gå kjempebraÅh herlighetFor en fiiin UL bilde!
Blir vel omtrent en slik baby når det er min tur på mandagen og både gleder / gruer meg
![]()
Kjenner jeg virkelig ser fram til å passere uke 12