Nedtelling til uke 12

Skulle ønske det kunne gått fortere.
4+4 i dag, og 52 dager til uke 12 er OVER. Noen som vet om man beregner til uke 12 er over eller når man kommer til uke 12?:happy:

Hvorfor er du utålmodig frem til uke 12? :)
 
6+0 i dag, hurra:D:D 13 dager til legetime, 14 dager til uke 8 er over, og 6 uker til uke 12 er over!
 
Er det tidlig å fortelle i uke 12? :eek::):shy:

Vi syntes det, men siden vi var på UL i uke 6 og uke 12, og sjefen min og noen få andre på jobben alt visste om det (jeg bor i en liten bygd, der sladder er hobby #1 for enkelte), fortalte vi det alt da.

Vi ville egentlig vente til etter OUL, fordi vi ikke hadde klart å få gratulasjoner i lange tider etterpå om noe gikk/var galt.
Man er jo aldri garantert at det går bra, men etter UL vet man i det minste om det er liv laga. ;)

Men jeg dømmer ikke altså, jeg bare synes det var veldig skummelt selv å fortelle så tidlig, da jeg vet hvor mye mange henger på den "magiske 12-uker'n," selv om det egentlig ikke er noen garantier da heller.
Huff, nå høres det ut som om jeg vil ta fra dere gleden ved å fortelle, og det vil jeg absolutt ikke.
 
Uke 12 lander akkurat på julaften her. Så gleder meg til å fortelle alle rundt meg. Tørr ikke fortelle noe før da jeg mistet i sommer
 
Det eneste jeg leste av artikkelen var ang sjokoladen :D
 
Er bare 3+6, så føles litt tidlig å starte nedtelling. Men skal booke tidlig UL, så kan jeg telle ned til den :happy:
 
Back
Topp