Nedtelling til uke 12

5+0 i dag!:D Høydepunktet når det står i appen at jeg er i svangerskapsuke 6.
 
Den sier ifra hvor mange prosent inn i svangerskapet du er og hvor mange dager du har igjen av :) hva slags app bruker du? Eneste dumme med den er at jeg kan ikke legge inn fra unnfangelse bare første blødningsdag så den er ikke helt korrekt :s
Da er jeg md, takk for svar :) Var klar over det, men lurte på om appen hadde en egen nedtellingsfunksjon til de store milepælene, virka som om det var det dere snakket om :p Men jeg bruker gravid og baby appen, og map bruker jeg Dreamdays til å telle ned :)
 
4+2, så 54 dager igjen til jeg er ferdig med uke 12! :) 49 dager til TUL!:Heartpink:Heartblue
 
Jepp:D gjorde det;)
Men du la muligens ikke inn "unnfangelsesdato"? Jeg måtte legge inn den, pga ekstremt lang syklus. Om jeg hadde lagt inn første dag i mens som var 4 september ville termin blitt 2 uker feil.
 
58 laaaange dager igjen:p
Men tar til trøst at jeg kan fortelle blivende besteforeldre og tanter/onkler om det til jul da uke tolv akuratt lander på den 23.desember:D
 
58 dager igjen [emoji33]
Spørsmål: 12 fullgåtte uker 26. Desember. Innafor å dele nyheten julaften da tro? Om jeg kommer så langt :p
 
58 dager igjen [emoji33]
Spørsmål: 12 fullgåtte uker 26. Desember. Innafor å dele nyheten julaften da tro? Om jeg kommer så langt :p
Ja! Selv kommer ikke jeg til å greie å holde det inne så lenge:p mamma og pappa vet det allerede hehe
 
Back
Topp