Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5+0?? Jeg er i dag 4+5 og har termin dagen etter deg??5+0 i dag! Høydepunktet når det står i appen at jeg er i svangerskapsuke 6.
Da er jeg md, takk for svar Var klar over det, men lurte på om appen hadde en egen nedtellingsfunksjon til de store milepælene, virka som om det var det dere snakket om Men jeg bruker gravid og baby appen, og map bruker jeg Dreamdays til å telle nedDen sier ifra hvor mange prosent inn i svangerskapet du er og hvor mange dager du har igjen av hva slags app bruker du? Eneste dumme med den er at jeg kan ikke legge inn fra unnfangelse bare første blødningsdag så den er ikke helt korrekt :s
Jeg har lagt til EL den 6 oktober i appen fra babyverden. Se vedlegg.5+0?? Jeg er i dag 4+5 og har termin dagen etter deg??
Ahaaaaa da såJeg har lagt til EL den 6 oktober i appen fra babyverden. Se vedlegg.
Hmmm, benytter du kalkulatoren på babyverden?Ahaaaaa da så
Jepp gjorde detHmmm, benytter du kalkulatoren på babyverden?
Men du la muligens ikke inn "unnfangelsesdato"? Jeg måtte legge inn den, pga ekstremt lang syklus. Om jeg hadde lagt inn første dag i mens som var 4 september ville termin blitt 2 uker feil.Jepp gjorde det
Hehe okeyMen du la muligens ikke inn "unnfangelsesdato"? Jeg måtte legge inn den, pga ekstremt lang syklus. Om jeg hadde lagt inn første dag i mens som var 4 september ville termin blitt 2 uker feil.
Ja! Selv kommer ikke jeg til å greie å holde det inne så lenge mamma og pappa vet det allerede hehe58 dager igjen [emoji33]
Spørsmål: 12 fullgåtte uker 26. Desember. Innafor å dele nyheten julaften da tro? Om jeg kommer så langt
Sist fortalte vi det til de nærmeste med en gang, men mistet. Vil prøve å holde det lengre nå!Ja! Selv kommer ikke jeg til å greie å holde det inne så lenge mamma og pappa vet det allerede hehe
Ja absolutt. Har allerede delt den med de nærmeste58 dager igjen [emoji33]
Spørsmål: 12 fullgåtte uker 26. Desember. Innafor å dele nyheten julaften da tro? Om jeg kommer så langt
Vi gjorde det sist. Men mistet. Kjenner vi må prøve å vente en stund denne gangenJa absolutt. Har allerede delt den med de nærmeste
Ja veldig innafor, jeg hadde kommet til å gjort det for det passer seg så fint da58 dager igjen [emoji33]