Da tror jeg jaggu jeg skal gjøre detJa veldig innafor, jeg hadde kommet til å gjort det for det passer seg så fint da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da tror jeg jaggu jeg skal gjøre detJa veldig innafor, jeg hadde kommet til å gjort det for det passer seg så fint da
Jeg har 12 fullgåtte uker enten 22 eller 23 å skal å fortelle det litt førDa tror jeg jaggu jeg skal gjøre det
Takk for tips, nå har jeg også skaffet meg denneSånn ser den ut. Men er ifølge unnfangelse 4+1
Ul da?52 dager igjen her! Lenge jo! Selv om jeg teller ned til uke 8 da, det er ikke fullt så lenge hehe
Haha ja! Januar blir en spennende mnd heheUl da?
Nå skjønte jeg hva du mente! Hehe nei skal nok ikke på tul, men etter uke 8 så er jo risikoen så lav at jeg tenker at jeg kan jubleUl da?
Åhh er den? Da skal jeg telle ned til etter uke 8!Nå skjønte jeg hva du mente! Hehe nei skal nok ikke på tul, men etter uke 8 så er jo risikoen så lav at jeg tenker at jeg kan juble
Har og startet nedtellingen til uke 8 er over! 18 dager Virker ikke så lenge52 dager igjen her! Lenge jo! Selv om jeg teller ned til uke 8 da, det er ikke fullt så lenge hehe
Håper spirene klamrer seg fast! Er det noen statistikk på risiko når man har hatt sa før?Det er faktisk bare 25% risiko for sa nå før uke 12. Og etter uke 6 er det 8%, og etter uke 8 bare 5% og 1 % etter uke 12. Så jeg er ikke så altfor stressa
Har og startet nedtellingen til uke 8 er over! 18 dager Virker ikke så lenge
Ja, greit å ha dele opp nedtellingenVil tro tiden går "fortere" om man deler den opp i bolker.. lurt å ta 8 uker først.. har 18 dager dit jeg og
Hmmm det vet jeg ikke. Jeg leste ihvertfall at har man hatt en betyr det ikke at man får det igjenHåper spirene klamrer seg fast! Er det noen statistikk på risiko når man har hatt sa før?