Nedtelling til uke 12

5+1 :happy:

Det er rart å tenke på at jeg har "vært gravid" i to uker allerede nå! :) med S fant vi det ut i slutten av uke 9, og da kom uke 12 veldig fort :p

4+6 idag og blør litt fortsatt. :( Ser ikke ut som hcg har begynt synke enda, for har god økning på testen bare siden igår.
Skal til legen imorgen ta ny hcg.
Er ganske sikker på at dette ikke går veien. Håper det ikke er en exu, siden testene øker.

6+1 idag. :) gøy å vite det tidlig, men sava å langt vekke 12 uker virker....

5+0. Da har jeg vært til fast legen. Han hadde et eldgammel UL apparat som han tok fra utsiden. Han kunne se blod i livmoren + "noe". Han så sa lenge jeg har stigende HCG, så er det ikke over. Det er helt klart en truende abort. Skal til gynekolog for UL imorgen. Håper jeg blir klokere da. Ellers så skulle jeg ta det helt med ro og helst holde sofa'n.

5+0. Da har jeg vært til fast legen. Han hadde et eldgammel UL apparat som han tok fra utsiden. Han kunne se blod i livmoren + "noe". Han så sa lenge jeg har stigende HCG, så er det ikke over. Det er helt klart en truende abort. Skal til gynekolog for UL imorgen. Håper jeg blir klokere da. Ellers så skulle jeg ta det helt med ro og helst holde sofa'n.
Krysser fingrene for deg <3

Back
Topp