Nedtelling til TUL

Jeg er gravid med IVF og får ultralyd rettt etter juleferien.

Men vurderer veldig å bestille en privat før det. Har noen erfaring her med ultralyd 6 + 0? Er det så tidlig at man bør vente?
Kan også vente til 6 + 5, men det er i mellomdagene og da vil jeg nok helst bare være hjemme og slappe av.
Fikk se hjerteslag 6+0, så det er ikke sikkert det for tidlig for å se det. Iallefall kan man se at fosteret er på rett sted.
 
Jeg er gravid med IVF og får ultralyd rettt etter juleferien.

Men vurderer veldig å bestille en privat før det. Har noen erfaring her med ultralyd 6 + 0? Er det så tidlig at man bør vente?
Kan også vente til 6 + 5, men det er i mellomdagene og da vil jeg nok helst bare være hjemme og slappe av.
Jeg skal på mandag, er da 6+0, når er du 6+0 ?
 
Jeg er gravid med IVF og får ultralyd rettt etter juleferien.

Men vurderer veldig å bestille en privat før det. Har noen erfaring her med ultralyd 6 + 0? Er det så tidlig at man bør vente?
Kan også vente til 6 + 5, men det er i mellomdagene og da vil jeg nok helst bare være hjemme og slappe av.
Hvis du har riktig på dag så kan du se blodsirkulasjon/hjerte :). Jeg var på ultralyd nå og trodde jeg var 6+3, men hun sa det var for lite til å stemme. Så bare ut som en liten ert, ingen fasong - men det var blodgjennomstrømming og man kunne se det pulsere :).
 
Jeg skal på mandag, er da 6+0, når er du 6+0 ?
Er 6 + 0 på fredag, så blir enten ultralyd den dagen, eller vente til 6 + 5. Men vil helst ikke gjøre dette i mellomdagene, så funderer på å gå når jeg er 6 + 0.

Hvis du har riktig på dag så kan du se blodsirkulasjon/hjerte :). Jeg var på ultralyd nå og trodde jeg var 6+3, men hun sa det var for lite til å stemme. Så bare ut som en liten ert, ingen fasong - men det var blodgjennomstrømming og man kunne se det pulsere :).
Jeg er gravid med IVF, så hvis jeg har klart å regne riktig er jeg 5 + 1 i dag. Uttaket var 24. nov og egget ble vel befruktet samme dag. :)
 
Er 6 + 0 på fredag, så blir enten ultralyd den dagen, eller vente til 6 + 5. Men vil helst ikke gjøre dette i mellomdagene, så funderer på å gå når jeg er 6 + 0.


Jeg er gravid med IVF, så hvis jeg har klart å regne riktig er jeg 5 + 1 i dag. Uttaket var 24. nov og egget ble vel befruktet samme dag. :)
Kan gi deg tilbakemelding på hvor mye vi ser på ul 6+0 :laughing002
Satte du inn 5 dagers ? Du er isåfall 2+5 ved innsett :)
 
Kan gi deg tilbakemelding på hvor mye vi ser på ul 6+0 :laughing002
Satte du inn 5 dagers ? Du er isåfall 2+5 ved innsett :)
Ja, satte inne 5-dagers. Så 5 + 1 stemmer. :)

Si gjerne i fra. :) Jeg lurer på dra uansett da jeg sliter så mye med korsryggsmerter og gjerne vil høre hva som er normalt.
 
Ja, satte inne 5-dagers. Så 5 + 1 stemmer. :)

Si gjerne i fra. :) Jeg lurer på dra uansett da jeg sliter så mye med korsryggsmerter og gjerne vil høre hva som er normalt.
Jeg var på ultralyd både 5+3 og 6+0 (kontroll for overstimulering), og så et bankende hjerte begge gangene. Ser jo ikke så mye 6+0, fordi det fremdeles er veldig lite, men får se at det befinner seg på rett sted og så ser du pulsering fra hjerteslagene. Det var veldig fint. I og med at timene var for noe annet så ble det ikke gjort noe målinger eller sjekket hjertefrekvens, så jeg ser veldig frem til det på timen jeg skal på om noen dager.
 
Back
Topp