Nedtelling til TUL

Men vurderer veldig å bestille en privat før det. Har noen erfaring her med ultralyd 6 + 0? Er det så tidlig at man bør vente?

Da var ultralyd fullført. Alt var som det skulle være på dette tidspunktet :love017 Er ikke så mye å se så tidlig, men

Så plommesekk, fosteranlegg, at det ligger på rett plass og at hjertet blinket :Heartpink
 
Da var ultralyd fullført. Alt var som det skulle være på dette tidspunktet :love017 Er ikke så mye å se så tidlig, men

Så plommesekk, fosteranlegg, at det ligger på rett plass og at hjertet blinket :Heartpink
Samme her, så en "ert" liksom og at det var puls! På ca 6+0. Men da er det jo som det skal! :)
 
Da var ultralyd fullført. Alt var som det skulle være på dette tidspunktet :love017 Er ikke så mye å se så tidlig, men

Så plommesekk, fosteranlegg, at det ligger på rett plass og at hjertet blinket :Heartpink
Så fint! Jeg har bestilt UL nå på fredag når jeg er 6 + 0. Sliter mye med murringer nå, men satser på at alt er normalt.
 
Har også hatt helt sykt, vil ikke kalle det murringer engang, men kraftige mensensmerter, de sa at noen hadde det, og det var normalt
Ja, murringer er definitivt for svakt, føles som noen røsker i livmora.

Jeg har slitt mye med menssmerter og vært avhengig av Naproxen, og det gjør meg fortvilet at jeg ikke kan ta noe nå som hjelper (Paracet har ikke hjulpet meg). Jeg ante heller ikke at disse smertene kunne komme så hyppig, så har vært veldig uforberedt på det. Håper virkelig det bedrer seg snart.
 
Ja, murringer er definitivt for svakt, føles som noen røsker i livmora.

Jeg har slitt mye med menssmerter og vært avhengig av Naproxen, og det gjør meg fortvilet at jeg ikke kan ta noe nå som hjelper (Paracet har ikke hjulpet meg). Jeg ante heller ikke at disse smertene kunne komme så hyppig, så har vært veldig uforberedt på det. Håper virkelig det bedrer seg snart.
Ja helt likt her :oops: Kanskje det er noe i det da, mtk smerter man har til vanlig i livmor :confused004 har roet seg litt siste uka her :smiley-angelic001
 
Skulle egentlig på fredag (5+4), men kjenner jeg ikke orker å bruke penger på privat når det er veldig usikkert å se noe. Så nå har jeg utsatt det til 3.juledag og 6+3 med større sjanse for å se noe!
Så nå er det 8 dager til! :joyful:
 
Skulle egentlig på fredag (5+4), men kjenner jeg ikke orker å bruke penger på privat når det er veldig usikkert å se noe. Så nå har jeg utsatt det til 3.juledag og 6+3 med større sjanse for å se noe!
Så nå er det 8 dager til! :joyful:
Ja, det er liksom en avveining å ta det også! Skjønner godt tankegangen din :) . Da er du i alle fall sikker på at du kan se hjertet og sånn. Kjedelig å bruke masse penger på 50/50 og kanskje bli stressa også.
 
Back
Topp