Nedtelling til TUL

9 dager!
Det blir en suuupertidlig 5+4 og jeg har absolutt ingen forventninger å kunne se noe, men vi er nødt til å få bekreftet at det ligger på riktig sted da jeg angster voldsomt for EXU igjen..
 
7 dager. Nå har jeg riktignok allerede hatt hele to ultralyder pga smerter og blødninger og generell manglende evne til å tro på at det kan gå. Og alt har jo vært akkurat som det skal!

Men da, om en uke, er den første jeg egentlig skulle ha :) Det er på 8+0 og om alt fortsatt ser bra ut da lover det godt for en fin jul!
 
Er førstegangsgravid og hadde en kjemisk for 2 mnd siden, ville dere anbefalt tidlig ul da, eller vente til man får offentlig? har sjekka progesteron og den er all good
 
Er førstegangsgravid og hadde en kjemisk for 2 mnd siden, ville dere anbefalt tidlig ul da, eller vente til man får offentlig? har sjekka progesteron og den er all good
Hadde gjort det som hjalp meg slappe av, så lenge det er økonomisk forsvarlig :p. Jeg syns det er fint å få en bekreftelse på at det er liv der.
 
14 dager til privat. Ikke vært hos jordmor så har ikke blitt henvist til TUL offentlig enda ❤️
 
Er førstegangsgravid og hadde en kjemisk for 2 mnd siden, ville dere anbefalt tidlig ul da, eller vente til man får offentlig? har sjekka progesteron og den er all good
Jeg hadde to tidlige (begge private) med min første, en 5+4 hvor det var et lite blinkene hjerte og en et par uker senere etter jeg over natten mistet alle symptomene og var overbevist på at det ikke hadde gått bra, da var det en liten bamsemums på skjermen :love017 den lille spiren er nå 16 måneder.

Jeg vil absolutt anbefale å ta TUL for å roe nervene, etter den andre lovet jeg meg selv og mannen at jeg skulle prøve å slappe av og der gjorde jeg. :happy:
 
Er førstegangsgravid og hadde en kjemisk for 2 mnd siden, ville dere anbefalt tidlig ul da, eller vente til man får offentlig? har sjekka progesteron og den er all good

Det må du nesten kjenne på selv. Klarer du å vente til offentlig tidlig ultralyd?
 
synes det virker veeeeldig lenge til, er en person som går og bekymrer meg mye.. så tror det er best å få sjekka det ut så fort som mulig
Enig! Det er jo ikke noe å vurdere så lenge hvis man har tid og råd :Heartpink
 
Jeg er gravid med IVF og får ultralyd rettt etter juleferien.

Men vurderer veldig å bestille en privat før det. Har noen erfaring her med ultralyd 6 + 0? Er det så tidlig at man bør vente?
Kan også vente til 6 + 5, men det er i mellomdagene og da vil jeg nok helst bare være hjemme og slappe av.
 
Back
Topp