Nedtelling til TUL

2 dager, begynner å bli nervøøøs. Klarer nesten ikke å tenke på noe annet :shy:
 
13 dager igjen❤️
 
Håper du får gode nyheter. Har selv hatt to exu og denne gangen var det endelig på riktig plass
Tusen takk. Så utrolig uflaks å få det 2 ganger. Glad for at det endelig har ordnet seg for deg
Hvor festet foster anlegget seg hos deg? Hos meg festet det seg i eggstokken og jeg ble hasteopperert. Fjernet den ene eggstokken, da legene sa at det ville være stor sannsynlighet for at det samme ville skje igjen dersom eggstokken ble bevart.
 
12 dager igjen❤️
 
Tusen takk. Så utrolig uflaks å få det 2 ganger. Glad for at det endelig har ordnet seg for deg
Hvor festet foster anlegget seg hos deg? Hos meg festet det seg i eggstokken og jeg ble hasteopperert. Fjernet den ene eggstokken, da legene sa at det ville være stor sannsynlighet for at det samme ville skje igjen dersom eggstokken ble bevart.
Så trist å høre. Første gang i venstre eggleder, andre gang i en liten tupp av egglederen de ikke hadde fjernet og «arret» fra første operasjon. Var så redd det skulle skje igjen og kommer til å være redd hver eventuell graviditet i fremtiden. Kom til uke 10 første gang og litt over uke 7 andre gang. Hva med deg? Første gang dro det ut og jeg ble hasteoperert, men uten smerter. Andre gang sprakk det og jeg fikk indre blødninger, det var en smerte utav en annen verden.

Det som er spennende nå er at jeg er ganske sikker på at jeg hadde eggløsning på den siden jeg mangler eggleder, så det viser jo at den andre kan ta over
 
Back
Topp