Nedtelling til TUL

4 uendelige lange dager
 
Fikk time til ordinær TUL i dag.
27 dager til ;)
 
Det var litt tidlig med OTUL da jeg bare er 9 uker på vei. Så jeg ringte å fikk endret timen til 22/5;)
Så da blir det 54 dager til❤️ har folk bestilt privat TUL? Hvor langt på vei er dere da?
 
Det var litt tidlig med OTUL da jeg bare er 9 uker på vei. Så jeg ringte å fikk endret timen til 22/5;)
Så da blir det 54 dager til❤️ har folk bestilt privat TUL? Hvor langt på vei er dere da?
Jeg har bestilt privat TUL :) er 7+4 da. Ville egentlig ha time rett rundt 7+0, men det krasjet med påsken!
 
I går ettermiddag ble jeg redd at jeg fikk mye press i korsryggen. Etter at jeg googlet, tenkte jeg at nå går det kanskje feil vei. Jeg hadde begynt å få færre symptomer også. Så jeg bestilte UL til onsdag og avbestilte neste ukens-time. Jeg våknet i natt kl. 3 og bestemte at det var fryktelig skummelt og tok en graviditetstest bare for å sjekke. Teststrekken var litt lysere. Jeg tok to andre tester - de var også lysere. Det var helt forferdelig. Jeg var nå sikker at jeg har mistet i uka som var, for jeg testet senest forrige helg. Jeg ventet til kl.6 for å vekke samboeren. Tre lange timer der jeg grått og googlet alt om MA. Vi endte opp med å avbestille onsdagens time og dro hos gynekolog ved dr. Dropin tidligere i dag. Jeg grått mens jeg forklarte meg og satt meg på gynstolen. Jeg kan ikke beskrive mistroen, forvirringen og gleden min da legen umiddelbart sa "alt er fint". For jeg ikke skjønte først hva hun mente. Hun viste oss vår lille klump og vi hørte på hjertet slå. Etter mye forsikring at alt ser bra ut, fikk jeg beskjed om å unngå å google og heller gå tur og meditere. For jeg også spurte grensene for det som er normal hjerterytme. Alt er normalt. Ikke google.

Jeg skriver dette for at det kanskje hjelper noen som bekymrer seg mye, teller symptomer og symptomstyrke, osv. Jeg ønsker alle her masse lykke til og jeg håper med alt jeg har at vi alle får våre dypt-ønskede barn i november. :Heartbigred
 
Back
Topp