Nedtelling til TUL

6 Dager til veldig tidlig ultralyd
Tiden går for sent, pga tankekjør i hodet
 
14 dager til. Har hatt en graviditet utenfor livmoren og kjenner at jeg er bekymret for om noe er galt. Graviditeten kjennes annerledes ut nå, så jeg er ikke bekymret for at det samme skjer igjen, men at det er noe annet.
 
14 dager til. Har hatt en graviditet utenfor livmoren og kjenner at jeg er bekymret for om noe er galt. Graviditeten kjennes annerledes ut nå, så jeg er ikke bekymret for at det samme skjer igjen, men at det er noe annet.
Håper du får gode nyheter. Har selv hatt to exu og denne gangen var det endelig på riktig plass
 
13 dager❤️
 
Ikke på oss heller. Har nå fått time til offentlig,så nedtellingen kan begynne :)
Hvor lang tid tok det fra henvisning ble sendt til du fikk innkalling? Min ble henvist 20.03. Når jeg går inn og ser står det bare «vurdert» 23.03. Så neste steget er å få utdelt time, men synes det går veldig treigt nå.. :dead:
 
Hvor lang tid tok det fra henvisning ble sendt til du fikk innkalling? Min ble henvist 20.03. Når jeg går inn og ser står det bare «vurdert» 23.03. Så neste steget er å få utdelt time, men synes det går veldig treigt nå.. :dead:
Kom veldig raskt, 4 timer etter jeg hadde vært hos legen fikk jeg melding på helsenorge om time til TUL. Skjønner du synes det går treigt, håper du får time snart.:)
 
Back
Topp