Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hvor i Norge er du/skal du?1 uke siden henvisning til offentlig tul ble sendt, og enda ikke hørt noe, og står ikke noe på helsenorge. Burde jeg ringe og høre, eller kan det ta litt tid? Er 9+2.
Jeg skal på SUS, Stavanger universitetet sykehus.Hvor i Norge er du/skal du?
Snart en uke til siden min henvisning ble sendt til riksen, og ikke hørt noe.

Jeg skal også på SUS. Ble henvist 2.sept og fikk sms nå i går med time 6.okt Så det tar litt tid ja.1 uke siden henvisning til offentlig tul ble sendt, og enda ikke hørt noe, og står ikke noe på helsenorge. Burde jeg ringe og høre, eller kan det ta litt tid? Er 9+2.
Der står ingenting under henvisninger på helsenorge. Var det jeg stussa litt på. Burde ikke henvisningen komme opp ganske kjapt etter den ble sendt? Får vel bare vente i spenning. Uke 13+ ja, håper og få rundt uke 12. Er så redd for avvik og at vi må ta et valg langt uti svangerskapet. Jo tidligere, jo bedre.Jeg skal også på SUS. Ble henvist 2.sept og fikk sms nå i går med time 6.okt Så det tar litt tid ja.
Til TUL skal jeg være 13+ noen dager da.
Det skulle hverfall vise på Helsenorge nå under henvisninger din, at den er motatt og vurderes? Etter det så tok det 2 dager kanskje fram til sms med time. Dem må gi deg time innen 10 dager etter mottatt henvisning hvis jeg husker riktig.
jeg har også fått oul men ikke nipt og tul. Men fikk digital time med genetisk veiledning på mandag plutselig, så får spørre dem da.Jeg var hos legen på mandag og da ble det sendt henvisning om TUL/NIPT. I går fikk jeg melding om fødeplass og tid til OUL, men ikke hørt noe om TUL/NIPT. Synes det var litt merkeligVeldig på nippet til å bestille meg privat neste uke
![]()