Nedtelling til TUL

26 dager til offentlig TUL! Føles så lenge, men er på ferie nå så da går jo tiden heldigvis

For meg blir dette min andre ultralyd, da jeg ikke klarte å stole på menstermin - men den ble bekreftet da jeg var inne fir noen uker siden (da 6+0.)

I dag er jeg 9+2 og jeg skal inn når jeg er 9+4 :Heartred

2 lange dager igjen.

1 uke siden henvisning til offentlig tul ble sendt, og enda ikke hørt noe, og står ikke noe på helsenorge. Burde jeg ringe og høre, eller kan det ta litt tid? Er 9+2.

1 uke siden henvisning til offentlig tul ble sendt, og enda ikke hørt noe, og står ikke noe på helsenorge. Burde jeg ringe og høre, eller kan det ta litt tid? Er 9+2.
Hvor i Norge er du/skal du?

Snart en uke til siden min henvisning ble sendt til riksen, og ikke hørt noe.

13

Var på svangerskapskontroll i dag, ble henvist til TUL og fikk tildelt time noen timer senere. Får TUL når jeg er 12+4, altså 21 dager til :)

Jeg skal også på SUS. Ble henvist 2.sept og fikk sms nå i går med time 6.okt Så det tar litt tid ja.
Til TUL skal jeg være 13+ noen dager da.
Det skulle hverfall vise på Helsenorge nå under henvisninger din, at den er motatt og vurderes? Etter det så tok det 2 dager kanskje fram til sms med time. Dem må gi deg time innen 10 dager etter mottatt henvisning hvis jeg husker riktig.

Jeg skal også på SUS. Ble henvist 2.sept og fikk sms nå i går med time 6.okt Så det tar litt tid ja.
Til TUL skal jeg være 13+ noen dager da.
Det skulle hverfall vise på Helsenorge nå under henvisninger din, at den er motatt og vurderes? Etter det så tok det 2 dager kanskje fram til sms med time. Dem må gi deg time innen 10 dager etter mottatt henvisning hvis jeg husker riktig.
Der står ingenting under henvisninger på helsenorge. Var det jeg stussa litt på. Burde ikke henvisningen komme opp ganske kjapt etter den ble sendt? Får vel bare vente i spenning. Uke 13+ ja, håper og få rundt uke 12. Er så redd for avvik og at vi må ta et valg langt uti svangerskapet. Jo tidligere, jo bedre.

Åh letta nå! Sprellende reke på TUL. Målt til 7+6 men skal forholde meg til menstermin (som er 8+3) inntil OUL. 154 i puls.

På vei ut fikk jeg innkalling til videotime på fostermedisinsk, så da blir forhåpentligvis dato for nipt og offentlig tul satt da.

Jeg var hos legen på mandag og da ble det sendt henvisning om TUL/NIPT. I går fikk jeg melding om fødeplass og tid til OUL, men ikke hørt noe om TUL/NIPT. Synes det var litt merkelig :meh: Veldig på nippet til å bestille meg privat neste uke:nailbiting:

12 dager, og fikk melding om at timen var blitt flyttet et kvarter senere :hilarious:

Jeg var hos legen på mandag og da ble det sendt henvisning om TUL/NIPT. I går fikk jeg melding om fødeplass og tid til OUL, men ikke hørt noe om TUL/NIPT. Synes det var litt merkelig :meh: Veldig på nippet til å bestille meg privat neste uke:nailbiting:
jeg har også fått oul men ikke nipt og tul. Men fikk digital time med genetisk veiledning på mandag plutselig, så får spørre dem da.

Back
Topp