Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lenge siden forrige? Hvor langt er du?Fikk plutselig behov for å sjekke at alt er greit, så skal i morgen igjen!
Siste var 7+1, i morgen vil jeg være 9+5. Har hatt litt vondt i magen i det siste, det er sikkert ikke noe, men vil gjerne sjekke at alt er greit før vi sender inn NIPT osv.Lenge siden forrige? Hvor langt er du?

Jeg har også hatt mye magesmerter den siste uke halvannen. Murringer og vondt i hele magen. Jeg sliter med luftsmerterSiste var 7+1, i morgen vil jeg være 9+5. Har hatt litt vondt i magen i det siste, det er sikkert ikke noe, men vil gjerne sjekke at alt er greit før vi sender inn NIPT osv.

Er vel uke 12 som er best i forhold til nakkefold, men ville valgt 11+noe istedet for 14+noe hvis det var nakkefold du ville sjekke. I uke 14 får du nok indikasjon på kjønn, det får man ikke i uke 11Vi har enda ikke gratis tilbud om tidlig ultralyd her jeg bor.. så jeg har bestilt en selv. Jeg ser at det står at disse utføres en gang mellom uke 11-14. vil dette si at de kan se det meste på et foster i uke 11 også? Dvs nakkefold, indre organer osv? Har fått bestilt meg time til uke 11 da de ikke hadde noe ledig i uke 12/13. men lurer på om det er bortkastede penger?
Datteren min hadde perfekt mål på nakkefold, men viste seg å ha Downs da hun ble født, bare sånn til opplysning. Og kjenner minst 4 andre mødre til barn med DS som heller ikke ble oppdaget på ul. Så hvis det er veldig viktig for deg å vite så er NIPT et bedre verktøy. Inntil NIPT kom var det de færreste som viste det på forhånd dersom de fikk barn med DS, også de som tok TUL og målte nakkefold.Vi har enda ikke gratis tilbud om tidlig ultralyd her jeg bor.. så jeg har bestilt en selv. Jeg ser at det står at disse utføres en gang mellom uke 11-14. vil dette si at de kan se det meste på et foster i uke 11 også? Dvs nakkefold, indre organer osv? Har fått bestilt meg time til uke 11 da de ikke hadde noe ledig i uke 12/13. men lurer på om det er bortkastede penger?