Nedtelling til TUL

17

Klarte ikke vente på ultralyd i det offentlige om 5 uker, så nå har jeg bestilt til jeg er uke 10+2.
8 dager:love7

16

31, ordinær tul. Får se om jeg klarer å vente så lenge, eller om det blir en privat før det også :)

Stjeler fra mars, hehe! Vet ikke med dere, men jeg koster på meg privat TUL for å få litt sjelefred. Vet at mange er i startgropa og sikkert ikke har tenkt på dette enda, men om noen etterhvert vil være med å telle ned til TUL, så hadde det vært gøy! Kjekt med oppdateringer også :smiley-bounce012

Har selv bestilt 18.08 (tidligste jeg kunne få privat her..) og er da 8+4. 18 dager til TUL!
Kan jeg spørre hvordan dere gikk frem med tanke på første kontakt med helsevesenet etter graviditet og hvordan dere fikk kontakt med jordmor som har ultralyd kompetanse? Jeg venter på å få ny fastlege, hun gamle er langt borte og ikke noen jeg kjenner meg i trygge hender hos. Må jeg kontakte fastlegen eller kan jeg gå direkte til jordmor på nærmeste helsestasjon ? Jeg er helt grønn på disse prosessene her og gammel nok for tidlig ultralyd. 3 uker og 2 dager på vei.

Kan jeg spørre hvordan dere gikk frem med tanke på første kontakt med helsevesenet etter graviditet og hvordan dere fikk kontakt med jordmor som har ultralyd kompetanse? Jeg venter på å få ny fastlege, hun gamle er langt borte og ikke noen jeg kjenner meg i trygge hender hos. Må jeg kontakte fastlegen eller kan jeg gå direkte til jordmor på nærmeste helsestasjon ? Jeg er helt grønn på disse prosessene her og gammel nok for tidlig ultralyd. 3 uker og 2 dager på vei.
Du kan kontakte jordmor, men det virker litt forskjellig når de vil ta deg inn til første time. Si ihvertfall ifra at du ønsker henvisning til TUL, i tilfelle du ikke får time før uke 12, så kan de sikkert ordne det

13 til tul nr 2! Spente på om vi får mer svar da :)

9 dager til 12 ukers UL og nipt test, blir tatt samme dag.

15

Back
Topp