Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
43 herFikk ny time på sykehuset når jeg er 14+2 uker, altså om 51 dager det er lenge til!
Flere plassert har de kommet i gang med dette, så det kan være verdt å spørreJeg har rutinemessig UL i uke 40, men har tenkt å ta privat time i uke 32 (min uke 11).
De over 35 år får vel tidlig UL, men vi under får ikke det tilbudet. Skal komme et tilbud ila 2022, men det er ikke vedtatt enda slik jeg har forstått.
Takk for innspill. Forhører man seg med fødested?Flere plassert har de kommet i gang med dette, så det kan være verdt å spørre
I Trondheim har de kommet i gang, da henviser jordmor eller fastlege, tenker det er rett plass å starteTakk for innspill. Forhører man seg med fødested?
Er jo rart man egentlig må vente så lenge før UL, når man uroliger seg for liv før den tid. Bra de har endret praksis. Mye vi mammaer må bekymre oss for (selvfølgelig med- mammaer/pappaer), men man skjønner jo ofte ikke alle de tingene som skjer i kroppen.