Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg får offentlig 7+0 fordi jeg hadde EXU sist Tror jeg skal privat ca uke 14, for å forhåpentligvis få vite kjønn.Har de fleste her inne TUL hos offentlig eller privat? Og går dere til jordmor eller fastlege?
Jeg fikk henvisning av jordmor til offentlig ul da jeg ikke vet hvor langt på vei jeg er.Har de fleste her inne TUL hos offentlig eller privat? Og går dere til jordmor eller fastlege?
Jeg tar TUL privat kommer nok til å gå mest til jordmor, men må også følges opp av fastleger pga stoffskifte. Ikke fått jordmor time før i uke 12Har de fleste her inne TUL hos offentlig eller privat? Og går dere til jordmor eller fastlege?
Ja, jeg skal det Tipper det blir i uke 14-15. Har gjort det med begge mine og har stemt hver gang. Det kommer litt an på utstyret dem bruker og om babyen vil vise seg frem eller ikke tror jeg Men hun jeg skal til sier i hvert fall at hun normalt sett in se det fra uke 13, men selvfølgelig jo penger man venter jo sikrere er det for at de ser det tydelig.Noen som skal gjennomføre UL før OUL for å få vite kjønn? I forrige svangerskap fikk vi vite kjønn i uke 14+4 (ca), men hvor tidlig kan de sikkert si noe om dette? Gleder meg sånn til å fortelle det til ungene, men vil helst vente til vi vet kjønn
Lykke til i dagI morgen
Tusen takk! Jeg har følt meg rolig og avslappa hele veien, men i går når jeg la meg kom nervene. Hjelper ikke akkurat at samboeren min ikke hadde fått meg seg de to gangene jeg har sagt at de største ungene må passe på han minste en time, sånn at hav får vært med. I går kveld lovte han de å kjøre de i svømmehallen, sånn at han selv ikke får vært med for han må være med 7-åringen. Fytti.. synes han er så håpløs når han ikke har fulgt med på det jeg har sagt og lover seg bort på det viset. Håper uansett timen går fint, og at de finner en riktig plassert spire med bankende hjerteLykke til i dag
Åhr, så kjedelig! Skjønner du blir skuffet. Uansett om du må gå alene eller ei så tror jeg det går kjempe bra. Den ligger nok godt inni livmoren med hjerteslag gleder meg til oppdatering senere!Tusen takk! Jeg har følt meg rolig og avslappa hele veien, men i går når jeg la meg kom nervene. Hjelper ikke akkurat at samboeren min ikke hadde fått meg seg de to gangene jeg har sagt at de største ungene må passe på han minste en time, sånn at hav får vært med. I går kveld lovte han de å kjøre de i svømmehallen, sånn at han selv ikke får vært med for han må være med 7-åringen. Fytti.. synes han er så håpløs når han ikke har fulgt med på det jeg har sagt og lover seg bort på det viset. Håper uansett timen går fint, og at de finner en riktig plassert spire med bankende hjerte