Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Var du på TUL i dag? Hvordan gikk det?1 dag! Bare håper jeg ikke blir mer forkjøla, da slipper jeg kanskje ikke inn?!
Oh my, det er lenge til27 dager![]()

Om du syns det er lenge, prøv 43!!Oh my, det er lenge til![]()

Holy mollyOm du syns det er lenge, prøv 43!!![]()
Hvordan holder dere ut? Jeg tenker Om alt går fint på fredag og ta en ny om 2-3 uker.Det gikk fint! Litt lite sånn som sist graviditet, men fine hjerteslagVar du på TUL i dag? Hvordan gikk det?![]()
Jeg har ferie fra uke 5+4 også har gynekologen hos medi3 sluttet, men ny starter i august med oppstart i uke 33Holy mollyHvordan holder dere ut? Jeg tenker Om alt går fint på fredag og ta en ny om 2-3 uker.
Vi får holde hverandre oppmuntret vi daHele 40 dager til jeg skal... blir den seneste "tidlig ultralyd" jeg har hatt noen ganger. Da er jeg 10 + 4.
Gyno har ferie...
Men da får vi jo forhåpentligvis sett mye

Jeg skal ha min 9+0, så kjedelig å måtte vente så lenge! Men i hvert fall får vi se mye mer enn om vi hadde hatt TUL tidligere.19 dager. Var det tidligste jeg kunne få. Da er jeg 9+1 uker på vei. Føles ut som evigheter til.
Ja helt enig, er så spentJeg skal ha min 9+0, så kjedelig å måtte vente så lenge! Men i hvert fall får vi se mye mer enn om vi hadde hatt TUL tidligere.![]()

Merka det at det er så mange gynekologer som har slutta og pensjonert seg. Også har jo selfølgelig alle ferie når jeg er hjemme i sommer. Så jeg har fiksa gyn time der jeg skal på ferieJeg har ferie fra uke 5+4 også har gynekologen hos medi3 sluttet, men ny starter i august med oppstart i uke 33kunne sikkert bestilt en annen plass, men vært der før og vet medi3 er bra. Så tenker det er greit
![]()

Hadde det ikke vært for at du er gravid, så hadde det vært en utrolig rar ting å bruke ferien sin påMerka det at det er så mange gynekologer som har slutta og pensjonert seg. Også har jo selfølgelig alle ferie når jeg er hjemme i sommer. Så jeg har fiksa gyn time der jeg skal på ferie![]()

Haha ja santHadde det ikke vært for at du er gravid, så hadde det vært en utrolig rar ting å bruke ferien sin på![]()
![]()