Nedtelling til TUL

Spørsmål jeg sitter igjen med fra TUL forrige uke (burde jo ha spurt jordmoren om dette, men tenkte ikke over det før etterpå…): jeg spurte henne hvor morkaken lå da hun så gjennom anatomi osv, og da sa hun den lå plassert mot magen min. Betyr det at jeg har morkaken foran, og gjerne vil kjenne bevegelser senere? :(
 
Spørsmål jeg sitter igjen med fra TUL forrige uke (burde jo ha spurt jordmoren om dette, men tenkte ikke over det før etterpå…): jeg spurte henne hvor morkaken lå da hun så gjennom anatomi osv, og da sa hun den lå plassert mot magen min. Betyr det at jeg har morkaken foran, og gjerne vil kjenne bevegelser senere? :(
Vil tro at det betyr at den ligger forran ja. Det trenger ikke ha noe å si for bevegelser, jeg hadde det sist og kjente det tidlig (uke 16 ca):happy:
 
Var på TUL i går :) en aktiv liten krabat som ålte seg rundt inni der ❤️ 13+3 i dag. Hun mente det var 90% sjanse for gutt. Alt så bra ut, så det var veldig godt å høre ❤️ Nå starter nedtellingen til OUL 11 april :)
Jeg og har oul 11.april - teller spent ned:D
 
Oppdater gjerne:love7

Alt vel. Ble flyttet frem fem dager så er plutselig 12+6 i dag! Legen var litt forsiktig med å uttale seg om kjønn, men jeg syntes det så ut som en gutt. Det var hun enig i. Får se hva de sier på OUL.

Edit: 13+0! Regnet feil. Ble visst flyttet seks dager frem.
 
Last edited:
Back
Topp