Nedtelling til TUL

Lykke til ❤️ Hvor langt er du på vei? Jeg skal om to dager og er da 14+2 og håper også på å få vite kjønn :happy:
Blei satt litt tilbake til 13+4. Fekk vite at det mest sannsynlig er jente :)
 
Var på TUL i går :) en aktiv liten krabat som ålte seg rundt inni der ❤️ 13+3 i dag. Hun mente det var 90% sjanse for gutt. Alt så bra ut, så det var veldig godt å høre ❤️ Nå starter nedtellingen til OUL 11 april :)
 
Hvordan har det gått med dere som har vært på TUL de siste dagene? ❤️
 
Hvordan har det gått med dere som har vært på TUL de siste dagene? ❤️
For meg gikk det fint og ble satt fram en hel uke, men stoler ikke helt på det før OUL for det går ikke opp i forhold til el-test og når jeg fikk positiv graviditetstest :p ble mest skuffet over at den lå så dårlig til at vi ikke fikk se den sprelle inni der og at vi ikke engang så at det var en baby. Så bare diverse kroppsdeler og han sa han var over 90% sikker på at det er ei jente, men har begynt å lure på om han bare sa det for å tippe noe for vi så virkelig ikke hvilken del av babyen vi så på i det hele tatt :hilarious: Nesten aller mest skuffet over at vi fikk helt ubrukelige bilder siden vi skulle annonsere det på sosiale medier etter den ultralyden og måtte bruke ultralydbildet fra uke 12 :rolleyes:
 
Back
Topp