8 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Eneste jeg ikke skjønner noe av er gynekologens tellemåte. I går var jeg 12+2, men i følge hodemål ville hun sette meg frem 1 dag. Jeg nevnte at det bare var 1 uke til 2 trimester i følge babyverden.no, men hun mente jeg allerede var i 2 trimester da jeg var i gang med svangerskapsuke 13? Ikke at det er noe krise, men blir litt forvirret 
Ble forvirra av tellemåten jeg også, da ho satte meg frem 3 dager fra 12+1 til 12+4, men det utgjorde plutselig 4 dager på kalenderenVar på TUL i går. Alt ser bra utEneste jeg ikke skjønner noe av er gynekologens tellemåte. I går var jeg 12+2, men i følge hodemål ville hun sette meg frem 1 dag. Jeg nevnte at det bare var 1 uke til 2 trimester i følge babyverden.no, men hun mente jeg allerede var i 2 trimester da jeg var i gang med svangerskapsuke 13? Ikke at det er noe krise, men blir litt forvirret
![]()
så i dag er jeg 12+6 med hennes regning, men 12+1 med menstermin
(ble satt to dager frem på TUL i uke 7 også, gjort av annen gyn).
for virker som de bruker de betegnelsene om hverandre overalt, så blir jo usikker hele veien om når hva skal skje