Nedtelling til TUL

tolilla

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Høsthjerter 2017
Oktoberlykke 2019
Juliknøttene 2022
Vi er vel flere som skal ha...?
 
9 dager!
 
Jeg skal 25 november! Så alt for lenge til :arghh:
 
Jeg skal bestille i uke 11-12, så det er enda 6-7 uker til :p
 
Så nærme som jul som mulig, så 6 uker akkurat imorgen :Heartred

Ellers så skal jeg til fastlegen med ul-apparat på torsdag. Håper i det minste å se at det er noe der :)
 
Har fått henvisning til den 24.11. Er ganske spent, for jeg har nesten ikke hatt symptomer, å har en rar følelse på at dette ikke kommer til å gå:oops: 5+9 idag
 
Jeg har allerede i morgen, 6+5, det ble framskyndet når jeg sa jeg var litt bekymret for den ene hcg-stigningen, men i ettertid har jeg funnet ut at stigningen og nivået egentlig har vært innen normalområdet. Jeg synes uansett selv at det er lavt, når jeg sammenligner med andre.

Er kjempenervøs. :bag:

Skulle uansett hatt tul i uke 7+ pga ivf, så er jo ikke så mye tidligere med 6+5.
 
8 dager
 
Jeg har allerede i morgen, 6+5, det ble framskyndet når jeg sa jeg var litt bekymret for den ene hcg-stigningen, men i ettertid har jeg funnet ut at stigningen og nivået egentlig har vært innen normalområdet. Jeg synes uansett selv at det er lavt, når jeg sammenligner med andre.

Er kjempenervøs. :bag:

Skulle uansett hatt tul i uke 7+ pga ivf, så er jo ikke så mye tidligere med 6+5.

Ojojoj, i dag! Gratulerer, så gøy!!
 
:HeartredSkal ha TU 24.12. Er vel 12+3 da:hello2 aner ikke hvor lenge det er til i dager, men ca 6 uker til⏳
 
en uke igjen!
 
Jeg har allerede i morgen, 6+5, det ble framskyndet når jeg sa jeg var litt bekymret for den ene hcg-stigningen, men i ettertid har jeg funnet ut at stigningen og nivået egentlig har vært innen normalområdet. Jeg synes uansett selv at det er lavt, når jeg sammenligner med andre.

Er kjempenervøs. :bag:

Skulle uansett hatt tul i uke 7+ pga ivf, så er jo ikke så mye tidligere med 6+5.

Hvordan gikk det med deg i går?
 
Hvordan gikk det med deg i går?
Det var i dag! 6+5 bare, men har vært så bekymret fordi jeg ikke har hatt et skyhøy hcg-nivå akkurat.
Vi fikk se et lite knøtt med et hjerte som blinket fort.:love7 Alt så helt normalt ut, sa legen.
 

Vedlegg

  • 60F6C5A0-1755-484D-A098-320D1D5AB322.jpeg
    60F6C5A0-1755-484D-A098-320D1D5AB322.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 48
Back
Topp