Nedtelling til TUL

Ikke nedtelling, men oppdatering:

Var idag, 12+4. Gynekologen kunne ikke se noe galt, men vi blir sendt videre til grundigere ultralyd hos spesialist da jeg går på medisiner som kan påvirke fosteret.

Er så letta nå, sist gang jeg var på UL uke 12 hadde det slutta å utvikle seg uke 9-10..

Var på TUL i går. Alt ser bra ut :Heartred Eneste jeg ikke skjønner noe av er gynekologens tellemåte. I går var jeg 12+2, men i følge hodemål ville hun sette meg frem 1 dag. Jeg nevnte at det bare var 1 uke til 2 trimester i følge babyverden.no, men hun mente jeg allerede var i 2 trimester da jeg var i gang med svangerskapsuke 13? Ikke at det er noe krise, men blir litt forvirret :confused004

Æsj, i dag måtte jeg ringe og avbestille timen til tul i morgen fordi jeg har blitt forkjøla. Er det ikke typisk:( pga jul og travelt i januar så fikk de ikke satt opp ny time, men vil ringe meg ved avbestillinger. Krysser fingrene for en time i januar:rolleyes:

Var på TUL i går. Alt ser bra ut :Heartred Eneste jeg ikke skjønner noe av er gynekologens tellemåte. I går var jeg 12+2, men i følge hodemål ville hun sette meg frem 1 dag. Jeg nevnte at det bare var 1 uke til 2 trimester i følge babyverden.no, men hun mente jeg allerede var i 2 trimester da jeg var i gang med svangerskapsuke 13? Ikke at det er noe krise, men blir litt forvirret :confused004
Ble forvirra av tellemåten jeg også, da ho satte meg frem 3 dager fra 12+1 til 12+4, men det utgjorde plutselig 4 dager på kalenderen :dead: så i dag er jeg 12+6 med hennes regning, men 12+1 med menstermin :banghead: (ble satt to dager frem på TUL i uke 7 også, gjort av annen gyn).

Men over til mer hva du spurte om.. Så stemmer det at du er i uke 13 påbegynt, når du er 12+3 fullgått. Forvirrende greie det der :shifty: for virker som de bruker de betegnelsene om hverandre overalt, så blir jo usikker hele veien om når hva skal skje :banghead:

Back
Topp