Nedtelling til TUL

Tror ikke det har så mye å si i forhold til hva man kan se? Her har jeg bestilt til 7+4 fordi jeg ønsker å vite at hjertet slår, at det forhåpentligvis bare er én og at mål og andre ting ser normalt ut, samt at jeg skal ha en TUL rundt 12+0 for en grundigere sjekk i forhold til neseben, nakkefold og såklart normal utvikling.

Ja er vel mest derfor jeg ønsker TUL for å se om det er liv der :Heartpink

Tror ikke det har så mye å si i forhold til hva man kan se? Her har jeg bestilt til 7+4 fordi jeg ønsker å vite at hjertet slår, at det forhåpentligvis bare er én og at mål og andre ting ser normalt ut, samt at jeg skal ha en TUL rundt 12+0 for en grundigere sjekk i forhold til neseben, nakkefold og såklart normal utvikling.
Samme her. Har 2 stk MA i bagasjen, så for min del er ikke fravær av blødning et sikkert tegn på at alt er bra. Jeg trenger å roe nervene både i uke 7 og uke 9. Heldigvis kan jeg undersøke hos fastlegen. Tenkte å bestille en tidlig UL i uke 12 hos spesialist for å se på målene du nevner (hvis jeg kommer så langt da.. (håper det!!!!)) :hello2

Wohooo nå har jeg også bestilt time til tul :D vi har et par timer kjørevei, men mannen skal til Tromsø den dagen uansett, så da bestilte jeg time, og blir med han. Så kan jeg bare sitte i bilen å være dårlig.
7 dager til, og da er jeg 10+2

14

16 :hungover:

Wow! Gratulerer!! :Heartred:Heartred
Hadde du en mistanke? Sterkere symptomer? Eller kom det som et sjokk?
Hadde mistanke pga hcgen jeg tok var veldig høy i forhold til hvor langt jeg var på vei da så er jeg mye mer kvalm enn jeg har vert før når jeg har vert gravid:depressed: men var jo likevel ett stort sjokk:laughing002 hadde liksom ikke trodd at det faktiskt var tilfelle på ekte ekte uansett, haha
Koselig da:Heartred litt skummelt også suns jeg

Tenkte jeg skulle bestille time til TUL i dag, men ble syk så får vente til formen er beste før jeg bestiller meg time

Back
Topp