11dager, ved 7+1 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tror ikke det har så mye å si i forhold til hva man kan se? Her har jeg bestilt til 7+4 fordi jeg ønsker å vite at hjertet slår, at det forhåpentligvis bare er én og at mål og andre ting ser normalt ut, samt at jeg skal ha en TUL rundt 12+0 for en grundigere sjekk i forhold til neseben, nakkefold og såklart normal utvikling.

Samme her. Har 2 stk MA i bagasjen, så for min del er ikke fravær av blødning et sikkert tegn på at alt er bra. Jeg trenger å roe nervene både i uke 7 og uke 9. Heldigvis kan jeg undersøke hos fastlegen. Tenkte å bestille en tidlig UL i uke 12 hos spesialist for å se på målene du nevner (hvis jeg kommer så langt da.. (håper det!!!!))Tror ikke det har så mye å si i forhold til hva man kan se? Her har jeg bestilt til 7+4 fordi jeg ønsker å vite at hjertet slår, at det forhåpentligvis bare er én og at mål og andre ting ser normalt ut, samt at jeg skal ha en TUL rundt 12+0 for en grundigere sjekk i forhold til neseben, nakkefold og såklart normal utvikling.

Ja, burde vel ta det opp med legen snarest..Hei , jeg har blitt fulgt opp av gynekologen min pga tidligere SA, snakk med fastlegen din om det <3
Jeg er visst gravid med tvillinger6+1

Hadde mistanke pga hcgen jeg tok var veldig høy i forhold til hvor langt jeg var på vei da så er jeg mye mer kvalm enn jeg har vert før når jeg har vert gravidWow! Gratulerer!!
Hadde du en mistanke? Sterkere symptomer? Eller kom det som et sjokk?
men var jo likevel ett stort sjokk
hadde liksom ikke trodd at det faktiskt var tilfelle på ekte ekte uansett, haha
litt skummelt også suns jeg