Nedtelling til TUL

16 da plutselig, siden jeg har bytta sted og time :p

Hei! Har opplevd spontanabort i uke 12 tidligere og nå er jeg 6+6 uker påvei. Får man TUL via offentlige pga tidligere spontanabort?

På mandag. Fant ut for to dager siden at jeg er gravid. Så greit å sjekke om embryo er i livmor og evt hvor mange uker det er. Vi mener vi er i uke 7. men CB viste 2-3uker (kvelds urin) Så veldig spent ! Var ikke planlagtOm dette resulterer i en sunn graviditet , så er det hyggelig å skravle litt her inne:)

Så usikker på om jeg skal bestille TUL i uke 8 eller 9 :confused: Hva hadde dere valgt? Skal på nipt test når jeg er 12+2

Så usikker på om jeg skal bestille TUL i uke 8 eller 9 :confused: Hva hadde dere valgt? Skal på nipt test når jeg er 12+2
Tror ikke det har så mye å si i forhold til hva man kan se? Her har jeg bestilt til 7+4 fordi jeg ønsker å vite at hjertet slår, at det forhåpentligvis bare er én og at mål og andre ting ser normalt ut, samt at jeg skal ha en TUL rundt 12+0 for en grundigere sjekk i forhold til neseben, nakkefold og såklart normal utvikling.

Back
Topp