Nedtelling til TUL

Det var i dag! 6+5 bare, men har vært så bekymret fordi jeg ikke har hatt et skyhøy hcg-nivå akkurat.
Vi fikk se et lite knøtt med et hjerte som blinket fort.:love7 Alt så helt normalt ut, sa legen.

Åååhh ja, da bommet jeg :)

Men så fiiiin liten bølleknøtt :) og herlig å se bankende hjerte. Gratulerer!:Heartred

Det var i dag! 6+5 bare, men har vært så bekymret fordi jeg ikke har hatt et skyhøy hcg-nivå akkurat.
Vi fikk se et lite knøtt med et hjerte som blinket fort.:love7 Alt så helt normalt ut, sa legen.
Såå koselig! Gratulerer :love7

Åååhh ja, da bommet jeg :)

Men så fiiiin liten bølleknøtt :) og herlig å se bankende hjerte. Gratulerer!:Heartred

Koselig at du spurte, forresten. Og tusen takk :Heartred Prøver å slippe bekymringer nå, men er ikke enkelt. Det var hos Hausken, som jo er veldig erfaren med TUL da det ved ivf gjøres UL allerede fra uke 7. Må jo bare stole på ham, når han gir det 95 % sjanse for suksess ut fra UL. Selv om han også sier at det aldri er en garanti for noe. Men jah, prøver å nyte. Vi feirer med pizza og brus i kveld!
Såå koselig! Gratulerer :love7
Tusen takk!! :love7

Venter i spenning på deg, og resten av gjengen her inne sine UL nå. :Heartred

Åh, så koselig å se gruppas første ul-bilde :Heartred Så bra alt stod bra til!

6 dager!

21 dager ☺️ Skal først 7+2 og så igjen i uke 10 og 13

Når kan tidligst ta tul? Det var iallefall for tidlig igår, selv om gynekologen bemerket av slimhinne var så fin at det gikk jo an jeg allerede var gravid :hilarious:

Er det alltid innvendig ultralyd når det er i uke 6/7/8? Eller kan de se fra utsiden? :bookworm:

4 dager!

Er det alltid innvendig ultralyd når det er i uke 6/7/8? Eller kan de se fra utsiden? :bookworm:

Så tidlig pleier det være innvendig ultralyd

Back
Topp