Nedtelling til TUL

Har dere med dere samboer/ektefelle på TUL? :)
Hadde med samboeren på begge TUL når jeg var gravid med kommende storesøster :Heartred Har ikke snakket om TUL enda, men regner med at han vil være med denne gangen også.

Har dere med dere samboer/ektefelle på TUL? :)
Ja. Han prioriterer så godt han kan å være med på alt, jeg tror han kjenner et veldig ansvar for at vi skal mest mulig likt involvert i det meste. Selv om han er travel og av og til må jobbe lengre dager (for det gjelder jo meg også). Veldig fint å ha ham med, og dele opplevelsen på TUL spesielt.

16dager igjen. Er dødsnervøs.. Er først etter UL i uke 9-10 jeg bil klare å slappe av :nailbiting:

23 dager igjen til vår time. Det er på mannen sin bursdag så håper det blir en fin start på bursdagen

Et flott bankende hjerte, målt til 7+2, så jeg holder meg til det jeg har regnet selv enn så lenge, siden det er én dags forskjell

Fine lille bøllekrabat

20211116_104113.jpg

29 dager! Bestilte i dag! Valgte en klinikk som ligger like ved jobben til mannen min slik at han kunne bli med :happy:

Jeg er så nervøs for den ul timen i morgen at jeg vil kaste opp:sour: har hatt to SA det siste året her.. begge i uke 6, 6+1 i morgen
Håper på gode nyheter å skal bli godt å ha det overstått kjenner jeg:nailbiting:

Jeg er så nervøs for den ul timen i morgen at jeg vil kaste opp:sour: har hatt to SA det siste året her.. begge i uke 6, 6+1 i morgen
Håper på gode nyheter å skal bli godt å ha det overstått kjenner jeg:nailbiting:
Lykke til, håper dere får gode nyheter :)

Jeg er visst gravid med tvillinger:Heartred:Heartred 6+1

Vedlegg

• 145CCC67-0C3F-4A68-8995-DD3D87349AA6.jpeg
    145CCC67-0C3F-4A68-8995-DD3D87349AA6.jpeg
    698,1 KB · Visninger: 24
Vært på TUL. 7+3. liten marsboer som sprellet med bankende hjerte og 138 i puls❤️

Back
Topp