Satt tilbake en uke, så bare en fostersekk, og noe som kunne være embryo. Men ikke noe hjerteslag. Angrer sånn på at jeg dro..Hvordan gikk det?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satt tilbake en uke, så bare en fostersekk, og noe som kunne være embryo. Men ikke noe hjerteslag. Angrer sånn på at jeg dro..Hvordan gikk det?![]()
Ååh, det skjønner jeg godt da! Men det er veldig tidlig, du ser mer neste gangSatt tilbake en uke, så bare en fostersekk, og noe som kunne være embryo. Men ikke noe hjerteslag. Angrer sånn på at jeg dro..

JaaÅåh, det skjønner jeg godt da! Men det er veldig tidlig, du ser mer neste gang![]()
Tidlig ultralyd er ikke en del av det offentlige tilbudet så det er noe man vanligvis betaler for privat, men man kan bli henvist til tidlig ultralyd ved visse tilstander/situasjoner så noen får det via det offentlige.Hei! Jeg er helt ny på dette her. Hvor bestiller vi tidlig ultralyd. Er det gratis eller må man betale for ultralyd før den rundt uke 18?![]()