Nedtelling til TUL

Takk som spørr :Heartred timen i dag ble utsatt til torsdag, pga sykdom, så da ble det ikke noen time i dag:facepalm: fikk heldigvis time ganske tidlig på torsdag da :)
Så bra du fikk ny tima fort :Heartred da har vi time samma dag. Jeg har også tidlig på dagen :hello2 da krysser jeg fingrene for oss :love7

Så bra du fikk ny tima fort :Heartred da har vi time samma dag. Jeg har også tidlig på dagen :hello2 da krysser jeg fingrene for oss :love7

Ja, veldig heldig som fikk time så fort. Ble selvsagt skuffa da de ringte å avlyste i dag, men de var veldig hjelpsomme til å foreslå en ny time:)

så spennende! Krysser fingrene for oss jeg også :love2 Hvor lang på vei er du?

17 dager til #2. ❤️

Ja, veldig heldig som fikk time så fort. Ble selvsagt skuffa da de ringte å avlyste i dag, men de var veldig hjelpsomme til å foreslå en ny time:)

Jeg er 8+3 i dag

Ja ser den! Hadde blitt litt skuffa jeg også da :( heldigvis bare en dag igjen nå xsmile9 Jeg er 8+3 i dag :joyful: hvor langt er du på vei? :)

6 dager

Skal på første tidlig ultralyd i kveld, er litt nervøs. Aldri gjort det før, er det noe spesielt jeg bør tenke på, forberedelser? Håper alt er bra:Heartred er 10+4

Skal på første tidlig ultralyd i kveld, er litt nervøs. Aldri gjort det før, er det noe spesielt jeg bør tenke på, forberedelser? Håper alt er bra:Heartred er 10+4
Husk å tisse rett før du skal inn. ❤️ Kos deg masse med sniktitten. :love7

Åå, ja da for står jeg du får komme ekstra :Heartred Så godt og vite at hjerte banket :Heartred Er Liveredd og møte opp og det er ikke noe der :sorry: men krysser fingerene:angelic: jeg har time 10:30 :nailbiting: så her blir det fult kjør torsdag! Sende eldste til skolen. Gjør i stand alt det andre og på minste i bhg også blir det rett avgåre til sykehuset siden jeg har en litt lang vei dit :)
Har ikke fått komme noe ekstra, tar alt privat :) er vel først etter 3 ganger man har mistet, at man får mer oppfølging. Så det koster jo litt med privat ultralyd, men det gjør meg ingen ting. Betaler mer enn gjerne for å se at alt står bra til. Og gjør det ikke det, vil jeg heller få vite det så raskt som mulig enn å gå og tro at alt er fint.

Krysser fingrene for at alt ser bra ut hos deg i morgen! :):Heartred

Så, kun 1 dag igjen til TUL nr. 2! :nailbiting::Heartred

Har ikke fått komme noe ekstra, tar alt privat :) er vel først etter 3 ganger man har mistet, at man får mer oppfølging. Så det koster jo litt med privat ultralyd, men det gjør meg ingen ting. Betaler mer enn gjerne for å se at alt står bra til. Og gjør det ikke det, vil jeg heller få vite det så raskt som mulig enn å gå og tro at alt er fint.

Krysser fingrene for at alt ser bra ut hos deg i morgen! :):Heartred

Så, kun 1 dag igjen til TUL nr. 2! :nailbiting::Heartred
Åja, hadde nok gjort det samme jeg også da ;) Greit og være på den sikre siden :happy:

Takk det samme til deg :Heartred:Heartred

Hvordan gikk det?

5 lange dager igjen

Back
Topp