Hvordan gikk det i dag?![]()
Takk som spørr
timen i dag ble utsatt til torsdag, pga sykdom, så da ble det ikke noen time i dag
fikk heldigvis time ganske tidlig på torsdag da Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det i dag?![]()
timen i dag ble utsatt til torsdag, pga sykdom, så da ble det ikke noen time i dag
fikk heldigvis time ganske tidlig på torsdag da Så bra du fikk ny tima fortTakk som spørrtimen i dag ble utsatt til torsdag, pga sykdom, så da ble det ikke noen time i dag
fikk heldigvis time ganske tidlig på torsdag da
![]()
da har vi time samma dag. Jeg har også tidlig på dagen
da krysser jeg fingrene for oss 
Så bra du fikk ny tima fortda har vi time samma dag. Jeg har også tidlig på dagen
da krysser jeg fingrene for oss
![]()
Hvor lang på vei er du?Jeg er 8+3 i dagJa, veldig heldig som fikk time så fort. Ble selvsagt skuffa da de ringte å avlyste i dag, men de var veldig hjelpsomme til å foreslå en ny time
så spennende! Krysser fingrene for oss jeg ogsåHvor lang på vei er du?
Ja ser den! Hadde blitt litt skuffa jeg også daJa, veldig heldig som fikk time så fort. Ble selvsagt skuffa da de ringte å avlyste i dag, men de var veldig hjelpsomme til å foreslå en ny time
så spennende! Krysser fingrene for oss jeg ogsåHvor lang på vei er du?
Jeg er 8+3 i dag
hvor langt er du på vei? Jeg er 8+3 i dag
Ja ser den! Hadde blitt litt skuffa jeg også daheldigvis bare en dag igjen nå
Jeg er 8+3 i dag
hvor langt er du på vei?
![]()
Husk å tisse rett før du skal inn.Skal på første tidlig ultralyd i kveld, er litt nervøs. Aldri gjort det før, er det noe spesielt jeg bør tenke på, forberedelser? Håper alt er braer 10+4

Har ikke fått komme noe ekstra, tar alt privatÅå, ja da for står jeg du får komme ekstraSå godt og vite at hjerte banket
Er Liveredd og møte opp og det er ikke noe der
men krysser fingerene
jeg har time 10:30
så her blir det fult kjør torsdag! Sende eldste til skolen. Gjør i stand alt det andre og på minste i bhg også blir det rett avgåre til sykehuset siden jeg har en litt lang vei dit
![]()

Åja, hadde nok gjort det samme jeg også daHar ikke fått komme noe ekstra, tar alt privater vel først etter 3 ganger man har mistet, at man får mer oppfølging. Så det koster jo litt med privat ultralyd, men det gjør meg ingen ting. Betaler mer enn gjerne for å se at alt står bra til. Og gjør det ikke det, vil jeg heller få vite det så raskt som mulig enn å gå og tro at alt er fint.
Krysser fingrene for at alt ser bra ut hos deg i morgen!
Så, kun 1 dag igjen til TUL nr. 2!![]()

Hvordan gikk det?Skal på første tidlig ultralyd i kveld, er litt nervøs. Aldri gjort det før, er det noe spesielt jeg bør tenke på, forberedelser? Håper alt er braer 10+4