Nedtelling til TUL

8 dager:nailbiting: Da er jeg 8+1.
Merker jeg er sååå redd for at det skal oppdages en ny MA, samtidig så har jeg litt mer troen denne gangen.. selv om det også er skummelt :confused:

Herregud så fantastisk! Skal innrømme jeg er litt misunnelig, haha. Hvor langt var du kommet?
6+3. Målene på embryo tilsvarte 6+4. Det er ICSI så vi vet nøyaktig klokkeslett for befruktning:p

Det er veldig trist om du mister, og det er fælt å se at det går bra med andre når det ikke går bra med en selv.. Er det i morgen du skal på TUL?

8 dager:nailbiting: Da er jeg 8+1.
Merker jeg er sååå redd for at det skal oppdages en ny MA, samtidig så har jeg litt mer troen denne gangen.. selv om det også er skummelt :confused:

8 dager her også. Har akkurat samme bekymringer som deg. Gleder meg og gruer meg samtidig!

6+3. Målene på embryo tilsvarte 6+4. Det er ICSI så vi vet nøyaktig klokkeslett for befruktning:p

Det er veldig trist om du mister, og det er fælt å se at det går bra med andre når det ikke går bra med en selv.. Er det i morgen du skal på TUL?

Så fantastisk:)

Nei, har ikke før neste fredag..:(

Har ikke oppdatert fra ultralyd i går, 6+6. Var som dere kanskje har lest ekstremt nervøs. Det gikk overalt forventning. Fikk både se og høre hjertelyd❤️ Helt fantastisk opplevelse (etter å utelukkende ha negative UL).

Har ikke oppdatert fra ultralyd i går, 6+6. Var som dere kanskje har lest ekstremt nervøs. Det gikk overalt forventning. Fikk både se og høre hjertelyd❤️ Helt fantastisk opplevelse (etter å utelukkende ha negative UL).
Så fantastisk! Nå ble jeg glad for deg:joyful::Heartred

Tiden går altså så sakte! Skal ha TUL i morgen klokken 15.

Vil bare ha en bekreftelse på om det er liv laga inni der. Fikk meg en skikkelig støkk med litt rosa utflod på jobb i dag. Jeg har en slitsom jobb der jeg går og styrer mye. Etter et lite sammenbrudd på do måtte jeg bare ta meg sammen og fortsette. Litt murringer og stikkinger i dag også, men går med stram bukse. Merket at det ble litt bedre da jeg kom hjem. Det er litt brunt i rykk og napp. Ikke mye - for jeg må grave oppi der for å finne det. Innimellom det brune er det helt blankt/hvitt. Dette er sykt slitsomt altså :bored:

Må bare prøve å tenke på noe annet. Håpe på at det ikke blir noe mer rosa eller brunt. Kjempenervøs for i morgen, men tenker at om det ikke er liv så er det like greit å få vite det så snart som mulig :(

Så fantastisk! ❤️

Teller timer her nå...
Håper det har gått fint med dere som allerede har vært i dag :Heartred

Alt så bra ut på tul i dag!!:smiley-bounce012
Ble flyttet fra 6+5 til 6+3, men ingenting å bekymre seg over. Skal tilbake i 8+6. Det var så deilig med gode nyheter!:love017

Back
Topp