Nedtelling til TUL

Okey, da kan jeg opprette en lek der:) var ikke meningen å prøve å kuppe tråden din,beklager det:oops:
Nei herlighet det går helt fint! Jeg ble bare litt stressa om det ikke var lov. Og så synes jeg selv det er gøy å telle ned og prate sammen om tiden igjen til x skjer liksom.
 
Nei herlighet det går helt fint! Jeg ble bare litt stressa om det ikke var lov. Og så synes jeg selv det er gøy å telle ned og prate sammen om tiden igjen til x skjer liksom.
Ikke sant:) derfor jeg ikke turte å opprette egen tråd :hilarious: bra du fikk oppklart det da! Nå gleder jeg meg til jeg får henvisning og time til tul, så jeg kan joine dere her :)
 
Ikke sant:) derfor jeg ikke turte å opprette egen tråd :hilarious: bra du fikk oppklart det da! Nå gleder jeg meg til jeg får henvisning og time til tul, så jeg kan joine dere her :)
Ja, like greit å spørre en moderator :) vet du når det kommer da ?:)
Det er SÅ gøy å telle ned og støtte hverandre den dagen vi skal inn alså;)
 
Ja, like greit å spørre en moderator :) vet du når det kommer da ?:)
Det er SÅ gøy å telle ned og støtte hverandre den dagen vi skal inn alså;)
Har fått time til legen 18/12, så jeg håper jeg får time til tul i starten på januar,da er jeg 7+ uker:) digger nedtelling og støtten innpå her!:D
 
Har fått time til legen 18/12, så jeg håper jeg får time til tul i starten på januar,da er jeg 7+ uker:) digger nedtelling og støtten innpå her!:D
Så greit med en legetime før jul da
 
Da ser det ut som at det blir første TUL på Ahus på meg 21/12! Det er jo bare drøye to uker til det :D Får det som oppfølging pga EXU. Håååper man kan se hjerteslag da altså. Hvis ting ser bra ut 21. blir det avsløring for familien på julaften ❤️

Neste TUL (uke 13) blir privat, på Jessheim tenker jeg :)
 
Da ser det ut som at det blir første TUL på Ahus på meg 21/12! Det er jo bare drøye to uker til det :D Får det som oppfølging pga EXU. Håååper man kan se hjerteslag da altså. Hvis ting ser bra ut 21. blir det avsløring for familien på julaften ❤️

Neste TUL (uke 13) blir privat, på Jessheim tenker jeg :)
Hvor mange uker er du da?

Tenk for en koselig overraskelse det blir på selveste julaften da!❤
 
Om 12 dager. Så spent. Den 18. Desember. Vi gleder oss. Litt spent om det er en eller to inni der
 
Etter helga teller jeg ensifret :D ååh som jeg gleder meg
 
bare 12 dager igjen :)
 
13 dager :D
 
3 dager igjen til TUL #2, klinikkens :)
 
Back
Topp