Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det har Jeg egentlig utelukket nå. Må klare å vente. Har dog bestilt en i uke 9 da jeg synes det er greit å se at alt går riktig vei, og at det er 3.Januar rett etter jul/nyttår gjør godt. (Det er privat da) Men kan sikkert få det hos gyn og, men får jo hos han uke 7-12-OUL og sikkert litt mer. Så tør ikke strekke det for langt IVF her ja der og ?
Jeg fikk det sist, men mulig det er pga MA før den graviditeten. De spurte hvordan jeg ville ha det nå, og sa jeg ville ha tett oppfølging slik som sist. Skal faktisk prøve å få litt mer kjenner jeg. Evt så blir det litt mer privat. Alt for å roe nervene. Skulle jo helst vært igår. hører til Haugesund, men går til lokal gyn som samarbeider med de. Duda ? Når får du Til, uke 51 sa du ? Ca 7 uker ?Skal klare å holde meg til uke 51 jeg også, får tro ukene flyr!
Får man i uke 12 når det er IVF? Eller bare der fu er?
Hvir hører du til?
Ivf her ja!
Heldiggris10 dager igjen
Jeg fikk det sist, men mulig det er pga MA før den graviditeten. De spurte hvordan jeg ville ha det nå, og sa jeg ville ha tett oppfølging slik som sist. Skal faktisk prøve å få litt mer kjenner jeg. Evt så blir det litt mer privat. Alt for å roe nervene. Skulle jo helst vært igår. hører til Haugesund, men går til lokal gyn som samarbeider med de. Duda ? Når får du Til, uke 51 sa du ? Ca 7 uker ?
Ja,det er helt sant! Vanskelig å praktisere men helt sant. Jeg er 7+1 ved tulOk, så snille de er som spør hvordan du vil ha det!
Tror jeg tar en privat i uke 12.
Disse nervene altså, vi må prøve å glede oss over tanken også selv om det er veldig vanskelig kjenner jeg etter så lang prøvetid, tidligere SA’er osv! Meen litt glede må være lov!
Jeg er hos st.olavs, uke 51 ja, ikke fått innkalling enda, håper den kommer på mandag
St.olavs mener jeg er 7+0 den 19.12, jeg regner med de 5 dagene embryoet var før innsett så tul blir uti uke 7 Hvor langt er du når du skal ha?
Åååh. Er det offentlig?Ikke noe ledig før i januar, så det blir 5 uker å vente
Åååh. Er det offentlig?
Åja, ja da er du nok heldig! (Kanskje man kunne tjent en slump på å starte for seg selv der da ?) shit,3 timer reise! Hvor i alle dager bor du ?Nei, privat, men hun er den eneste i nærheten som gjør det. Om jeg skal dra en annen plass må jeg reise i 3 timer.
Føler meg litt heldig, da hun nylig hadde 8 uker ventetid, så det kunne ha vært verre
Åja, ja da er du nok heldig! (Kanskje man kunne tjent en slump på å starte for seg selv der da ?) shit,3 timer reise! Hvor i alle dager bor du ?
Det vet jeg ikke hvor er engang geografi er ikke min sterke side så gøy at 3D er kommet da. Er litt mer spesielt med detHaha! Jeg bor på nordmøre
Sist jeg var gravid så reise vi til Trondheim for 3D ultralyd, men like etterpå så fikk vi det endelig her også.
Ja, det hadde gjort seg med en eller to til.