Nedtelling til TUL

20/12 :)
 
Hvor langt på vei er du da? De sa "en eller annen dag i uke 50", så jeg hadde egentlig håpet fredag for å ha kommet lengst mulig :p
7+1 tror jeg da. Hehe jeg og fikk beskjed om uke 51 men greit når man ser noe. :) vurderer å ta en i uke 6 men det er nesten ikke vits:p
 
Blir henvist til tul på mandag. Håper ikke jeg må vente til etter jul... Er ikke noe privat mulighet her heller....forje gang jeg fikk tul var det i uke 12 og frøet var dødt og ute lenge før den tid. Har nå to mislykket svangerskap bak meg og har rett på tul på sykehuset heldigvis
 
Blir henvist til tul på mandag. Håper ikke jeg må vente til etter jul... Er ikke noe privat mulighet her heller....forje gang jeg fikk tul var det i uke 12 og frøet var dødt og ute lenge før den tid. Har nå to mislykket svangerskap bak meg og har rett på tul på sykehuset heldigvis
Da hadde jeg pusha at du skal ha det før jul
 
Joda skal gjøre det. Men med bare en plass man kan gjøre det i området er det sikkert ikke bare jeg som pusher på
Nei, men det er nå du og din historie som trenger en tul og spesielt mot høytiden. Håper det ordner seg
 
12.12, 14 dager igjen
 
21 dager igjen... Nå i begynnelsen går alt så sakte!!
 
19 dager! Endelig nede ifra 20 tallet :hilarious:
 
Ja, ser du har skrevet at du vurderte en i uke 6, det gjør egentlig jeg også! Men er jo bare noen dager forskjell..

IVF hos deg?
Ja, det har Jeg egentlig utelukket nå. Må klare å vente. Har dog bestilt en i uke 9 da jeg synes det er greit å se at alt går riktig vei, og at det er 3.Januar rett etter jul/nyttår gjør godt. (Det er privat da) Men kan sikkert få det hos gyn og, men får jo hos han uke 7-12-OUL og sikkert litt mer. Så tør ikke strekke det for langt :p IVF her ja :D der og ?
 
Back
Topp