Nedtelling til Tul

Ble sendt videre for å ta blodprøver og den rett i nærheten av gyn-kontoret har feriestengt så da går tiden da... Også gjorde jeg noen ærend etterpå.

Men følelsen stemte.
Hun kunne ikke skjønne at dette var et normalt svangerskap. Skriver mer i dagboka.

Uffamei....[emoji20]

Sa de det? Med meg huffet de litt over at blæra var litt full og sa at det gjorde det vanskelig å se. Merkelig at det er så ulik praksis! [emoji848]

På min Mail med bekreftelse på time sto det at jeg skulle drikke en halv liter vann uten å gå på do en halvtime før oppsatt tid[emoji15]

Da skal de sikkert ha urinprøve[emoji4]

Sa de det? Med meg huffet de litt over at blæra var litt full og sa at det gjorde det vanskelig å se. Merkelig at det er så ulik praksis! [emoji848]

Har fått den beskjeden før i tidligere svangerskap. Foretrekker tom blære..[emoji848]

Greide ikke å la være da da jeg går rundt med en følelse av at dette ikke kommer til å gå bra.. time til privat ul 16/8 (Fikk ikke før grunnet ferie). Da skal jeg være 9+5-6ish. Men kjenner per i dag at jeg nesten gruer meg mer enn gleder meg. Såh, 22 dager til sannhetens øyeblikk.

På min Mail med bekreftelse på time sto det at jeg skulle drikke en halv liter vann uten å gå på do en halvtime før oppsatt tid[emoji15]

Tror det er forskjell på utvendig og innvendig. Utvendig som jeg skal på i uke 12, fikk jeg beskjed om
Å drikke 0,5 L en time før.. innvendig har jeg ikke fått beskjed om noe og alltid gått der uten noe i blæren!

Back
Topp