Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir så godt å få vite. er idag sikker på at det har gått galt igjen så trenger den UL nå.Ja, og nå er det imorgen! [emoji3]
Blir så godt å få vite. er idag sikker på at det har gått galt igjen så trenger den UL nå.
Blir så godt å få vite. er idag sikker på at det har gått galt igjen så trenger den UL nå.
Håper du tar feil [emoji173]️ jeg har egentlig en god følelse, men tør så vidt å tenke det..
Takk dere to.Håper også du tar feil[emoji173]️
nei. En SA og en BO/MA i høst. Gikk 4 uker og håpet at den lille bare hadde gjemt seg før vi måtte innse at det ikke fantes håp. Da var hcg-verdiene helt perfekte, nå er de lave selv om doblingstiden er ok..Da skjønner jeg at tul ikke kan komme fort nok!
4 dager igjen for meg.
Hvor langt er du i dag?
nei. En SA og en BO/MA i høst. Gikk 4 uker og håpet at den lille bare hadde gjemt seg før vi måtte innse at det ikke fantes håp. Da var hcg-verdiene helt perfekte, nå er de lave selv om doblingstiden er ok..
Ja. Forsinkelse så venter enda. 15 minutter etter jeg skulle vært inne.Skulle du på TUL i dag?
Ja. Forsinkelse så venter enda. 15 minutter etter jeg skulle vært inne.
Hvor langt er du i dag?
Masse lykke til!