Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har fått den beskjeden for mange ganger nå... så vi måååå finne ut hva som feiler oss...
Jeg har vært i dag og sett en liten bønne som utviklet seg som den skulle, med hjerteslag og det hele!
Ja. Forsinkelse så venter enda. 15 minutter etter jeg skulle vært inne.
Alt var bra her! Jeg er så utrolig letta! [emoji28] bønna var 12 mm (tilsvarende 7+3) og hjertet slo [emoji173]️
Alt var bra her! Jeg er så utrolig letta! [emoji28] bønna var 12 mm (tilsvarende 7+3) og hjertet slo [emoji173]️
Ååh så bra! Hvor langt er du?Jeg har vært i dag og sett en liten bønne som utviklet seg som den skulle, med hjerteslag og det hele!
Så godt å høre <3Alt var bra her! Jeg er så utrolig letta! [emoji28] bønna var 12 mm (tilsvarende 7+3) og hjertet slo [emoji173]️
Tusen takk alle sammen [emoji3][emoji173]️
Håper vi hører fra eskimonika snart [emoji254]
Lykke til imorgen sukkerert, vi får håpe det [emoji846]
Får en litt dårlig følelse når Eskimona ikke har svart på så lenge[emoji51]
Ååh så bra! Hvor langt er du?
Så godt å høre <3
Er så spent selv på morgendagen, om jeg får høre hjertelag kun 5+5
GratulererJeg har vært i dag og sett en liten bønne som utviklet seg som den skulle, med hjerteslag og det hele!
Så utrolig godt å høre! Gratulerer.Alt var bra her! Jeg er så utrolig letta! [emoji28] bønna var 12 mm (tilsvarende 7+3) og hjertet slo [emoji173]️
Får en litt dårlig følelse når Eskimona ikke har svart på så lenge[emoji51]
Ble sendt videre for å ta blodprøver og den rett i nærheten av gyn-kontoret har feriestengt så da går tiden da... Også gjorde jeg noen ærend etterpå.Jeg å [emoji20]