Nedtelling til TUL

Ja hvis du klarer [emoji173] Men tenker 1 døgn fra eller til er jo litt hvis det bare er en telefonsamtale som skal til [emoji4]

Det er nok ikke barebare å flytte heller da dette er på en travel offentlig fertilitetsklinikk og timen har vært avtalt lenge. Hadde det vært privat hadde jeg kanskje prøvd å endre timen, men ikke her.
Uansett flaks at det er om 1,5 døgn bare :)
 
Det er nok ikke barebare å flytte heller da dette er på en travel offentlig fertilitetsklinikk og timen har vært avtalt lenge. Hadde det vært privat hadde jeg kanskje prøvd å endre timen, men ikke her.
Uansett flaks at det er om 1,5 døgn bare :)
Åja, ser at det er litt verre da. Tenkte det var privat :) Heldigvis ikke lenge til. Krysser alt jeg har [emoji173]
 
Blod er alltid skummelt og aldri velkomment :nailbiting:
Da jeg mistet begynte det alltid slik som nå med lett smertefri blødning som eskalerte i mengde og etterhvert smerter/rier. Men er jo bare å håpe på det beste og vente på UL nå :shy:

Ja vi håper det beste! Kan jo være en ufarlig blødning også <3 synes det er din tur nå!
 
I morgen :D Og jeg både gruer og gleder meg!!
 
Alt gikk bra [emoji7]et lite nurk med bankende hjertet! Jeg er lettet og lykkelig!!!
35848d46d88d27b2a2afc8a5bafc8f8d.jpg
 
Hadde min tidlig idag [emoji7] så hjerte pumpet! Håper denne klarer å holde ut, men at de fæle symptomene snart slipper

Gratulerer!
Nå som hjerte er sett er sjansen stor for at det skal gå bra :)

Jeg hadde min akkurat... og de fant ikke noe annet enn TO hjertelyder[emoji87]

OMG! Så gøy!! :D
Gratulerer ❤️❤️
 
Back
Topp