Off [emoji17] Ingen sjangs for at du får fremskyndet timen?I dag blør jeg litt så har faktisk litt hetta her, men prøver å tenke at det skal gå bra (ikke lett).
Som sagt, godt det er kort tid til UL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Off [emoji17] Ingen sjangs for at du får fremskyndet timen?I dag blør jeg litt så har faktisk litt hetta her, men prøver å tenke at det skal gå bra (ikke lett).
Som sagt, godt det er kort tid til UL
Off [emoji17] Ingen sjangs for at du får fremskyndet timen?
Ja hvis du klarer [emoji173] Men tenker 1 døgn fra eller til er jo litt hvis det bare er en telefonsamtale som skal til [emoji4]Det er så snart uansett, så bare å vente. Ikke lenge til onsdag nå![]()
Ja hvis du klarer [emoji173] Men tenker 1 døgn fra eller til er jo litt hvis det bare er en telefonsamtale som skal til [emoji4]
Åja, ser at det er litt verre da. Tenkte det var privatDet er nok ikke barebare å flytte heller da dette er på en travel offentlig fertilitetsklinikk og timen har vært avtalt lenge. Hadde det vært privat hadde jeg kanskje prøvd å endre timen, men ikke her.
Uansett flaks at det er om 1,5 døgn bare![]()
Blod er alltid skummelt og aldri velkomment
Da jeg mistet begynte det alltid slik som nå med lett smertefri blødning som eskalerte i mengde og etterhvert smerter/rier. Men er jo bare å håpe på det beste og vente på UL nå![]()
I morgenOg jeg både gruer og gleder meg!!
måtte dagen i dag gå fort!!Alt gikk bra [emoji7]et lite nurk med bankende hjertet! Jeg er lettet og lykkelig!!!![]()

Alt gikk bra [emoji7]et lite nurk med bankende hjertet! Jeg er lettet og lykkelig!!!![]()
Hadde min tidlig idag [emoji7] så hjerte pumpet! Håper denne klarer å holde ut, men at de fæle symptomene snart slipper
Jeg hadde min akkurat... og de fant ikke noe annet enn TO hjertelyder[emoji87]
Alt gikk bra [emoji7]et lite nurk med bankende hjertet! Jeg er lettet og lykkelig!!!![]()
Så stas[emoji173]️[emoji173]️ hvor langt på vei er du?
Jeg er 7+2 [emoji7]lille riskornet [emoji173]️ kjempe stas!!!
Jeg hadde min akkurat... og de fant ikke noe annet enn TO hjertelyder[emoji87]