Nedtelling til TUL

Der var det ett bankende hjertet [emoji7][emoji7] alt såg bra ut! Og jeg skal begynne på blodfortynnende og crinone for å være sikker på at dette går veien [emoji173][emoji173][emoji173] lykkelig [emoji173] 6+4? I dag :)

Gratulerer! Så herlig :D
Fikk du Crinone og blodfortynnende fordi det har gått galt før eller så de noe spesielt i dag?

Håper jeg er like heldig som deg når jeg skal inn om 6 dager, da er jeg 6+6.
 
Gratulerer! Så herlig :D
Fikk du Crinone og blodfortynnende fordi det har gått galt før eller så de noe spesielt i dag?

Håper jeg er like heldig som deg når jeg skal inn om 6 dager, da er jeg 6+6.

Jeg fikk fordi jeg har mista tre ganger før, og i tilllegg låg det en gammel eggløsning på høyre eggstokk, og når den kommer kan eg abortere.. så håpet at vi skulle klare å unngå det med å gå på de tablettene [emoji173] håper eg OT [emoji173] veldig godt og betryggende at noen tar deg på alvor og bryr seg [emoji173] eg skulle vert utredet sa han, (har en ubrukelig lege[emoji849])så no skal eg kun gå til han her og jordmor :) krysser fingrene for deg [emoji173] alt er nok fint [emoji173] men eg klarte kkke slå meg til ro før eg såg deg hjertet [emoji173] så forstår deg veldig godt, utrolig godt med den bekreftelsen :)
 
Jeg fikk fordi jeg har mista tre ganger før, og i tilllegg låg det en gammel eggløsning på høyre eggstokk, og når den kommer kan eg abortere.. så håpet at vi skulle klare å unngå det med å gå på de tablettene [emoji173] håper eg OT [emoji173] veldig godt og betryggende at noen tar deg på alvor og bryr seg [emoji173] eg skulle vert utredet sa han, (har en ubrukelig lege[emoji849])så no skal eg kun gå til han her og jordmor :) krysser fingrene for deg [emoji173] alt er nok fint [emoji173] men eg klarte kkke slå meg til ro før eg såg deg hjertet [emoji173] så forstår deg veldig godt, utrolig godt med den bekreftelsen :)

Da skjønner jeg! Veldig godt de tar deg skikkelig på alvor ❤️
 
5 dager :)
 
21 dager! :nailbiting:
 
4 dager :)
 
Så heldige dere er! Jeg har fortsatt 29 dager igjen (da er jeg 11+5). En eeeevighet til...
 
Er TUL innvendig eller utvendig UL? Samboer ble skeptisk her [emoji23][emoji23]
 
2 dager! TUL så tidlig som uke 7 feks er innvendig [emoji7]
 
Back
Topp