Nedtelling til TUL

Imorgen [emoji7]herremin som jeg er spent!!!
 
Om to dager bare :nailbiting:
 
18 dager :Heartred
 
Takk :) Jeg er kjempenervøs, gjør nesten vondt å tenke på det nå :bag:

Uff ja, skjønner det! Vi krysser fingrene for at du får se en liten makaroni med et bankende hjerte! Jeg føler det er evigheter til min TUL, vurderer å ringe rundt og se om jeg kan få en time på dagen i løpet av denne uken privat :)
 
Uff ja, skjønner det! Vi krysser fingrene for at du får se en liten makaroni med et bankende hjerte! Jeg føler det er evigheter til min TUL, vurderer å ringe rundt og se om jeg kan få en time på dagen i løpet av denne uken privat :)

Man merker ventinga på kroppen ja :p
Hvor langt er du på vei nå?
 
Man merker ventinga på kroppen ja :p
Hvor langt er du på vei nå?

6+1 i dag :) har blitt forkjøla og går rundt som en zombie og er sliten og trøtt og småkvalm. Skulle gjerne vært delvis sykmeldt men legen min mente at det ikke var god nok grunn. Så får holde ut søvnmangel frem til ferie og krysse fingrene for at det går bra med mageboeren!
Hvor langt er du på vei?
 
6+1 i dag :) har blitt forkjøla og går rundt som en zombie og er sliten og trøtt og småkvalm. Skulle gjerne vært delvis sykmeldt men legen min mente at det ikke var god nok grunn. Så får holde ut søvnmangel frem til ferie og krysse fingrene for at det går bra med mageboeren!
Hvor langt er du på vei?

6+4 i dag. Glad jeg har TUL om 2 dager bare :)
 
Ja det skjønner jeg! Gleder meg til å høre hvordan det går! :) hvordan er formen din?

I dag blør jeg litt så har faktisk litt hetta her, men prøver å tenke at det skal gå bra (ikke lett).
Som sagt, godt det er kort tid til UL
 
I dag blør jeg litt så har faktisk litt hetta her, men prøver å tenke at det skal gå bra (ikke lett).
Som sagt, godt det er kort tid til UL

Uff skummelt med blod .. når du har mistet tidligere, hvordan har det startet? Krysser fingrene for deg
 
Uff skummelt med blod .. når du har mistet tidligere, hvordan har det startet? Krysser fingrene for deg

Blod er alltid skummelt og aldri velkomment :nailbiting:
Da jeg mistet begynte det alltid slik som nå med lett smertefri blødning som eskalerte i mengde og etterhvert smerter/rier. Men er jo bare å håpe på det beste og vente på UL nå :shy:
 
Back
Topp